Ik kocht een dell desktop maar krijg. Geen internetaansluiting via telenet. Bij netwerkcentrum verschijnt enkel breedbandverbindingen. Telenet kan me niet helpen. Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Dat maakt allemaal weinig uit als je computer dus geen wifi adapter heeft (voor zover ik kan vinden heeft de OptiPlex 3020 alleen maar ethernet). Je zal dus de computer met een lan kabel moeten aansluiten voordat je verder kan.Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 22:20:
Ik weet niet welke info ik verder nog kan geven. Het is wifi van telenet die werkte op mijn laptop maar die craschte. Ik kocht een desktop dell optiflex 3020 via web maar op mijn netwerkcentrum verschijnt enkel 'breedbandverbinding' en niet 'telenet' of 'telenet homespot'.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaakwortel op 26-05-2015 22:27 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2015 22:34 ]
[ Voor 85% gewijzigd door EWK op 26-05-2015 22:37 ]
Hoi!
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2015 12:32 ]
Verwijderd
Dat is goed mogelijk, dus gewoon de wifi-adapter in een usb poort steken. Paar minutjes geduld hebben en dan zou je in je netwerkcentrum bij 'adapterinstellingen' je wifi adapter moeten zien verschijnen.Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:51:
De computerwinkel zegt dat bij windows 7 de usb wifi adapter zich automatisch configureert.
Kunnen ze wel zeggen ... maar dat is niet altijd waar (ok wel vaak) maar als de drivers niet bekend zijn (nieuwe wifi chipset) dan kan hij ze ook niet automatisch ophalen. want je hebt nog geen internet op die machineVerwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:51:
De computerwinkel zegt dat bij windows 7 de usb wifi adapter zich automatisch configureert.
[ Voor 13% gewijzigd door Fish op 27-05-2015 12:02 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq