Hulp nodig bij upgrade xw4600

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stjin
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 12:28
Hallo,

Ik wil mijn computer (HP workstation xw4600) upgraden.
het betreft vooral een betere processor, videokaart en eventuele ram toevoeging.

Als iemand te veel tijd heeft en mij zou willen helpen:

Zie de screenshot voor de huidige specificatie's

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/xgiojxuyghu.jpg

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen, dit zou erg gewaardeerd worden.
Ik hoef niet het beste van het beste maar wil er redelijke games op kunnen gamen en snel op kunnen werken, ik render veel video's dus een flinke processor zou fijn zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Dat is een heel oude computer, en vrij zwak.

Upgraden is onbegonnen werk, en kan ook eigenlijk niet. Je hebt bij een nieuwe cpu dan een nieuw moederbord nodig, nieuwe voeding, nieuw geheugen en grafische kaart. Het enige moderne dat je hebt is de ssd, en dat is dan gelijk een van de slechtste ssd's ooit gemaakt. Dus die kan je dan ook beter vervangen.

Het enige wat je dus mee kan nemen is eventueel de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-09 22:34
Je komt van een workstation maar je wilt gamen? Dus een Quadro is geen vereiste meer?

Tsja die CPU kun je eigenlijk niet echt meer upgraden, is één van de snelste op je platform, upgraden betekent dan een nieuwe CPU, nieuw moederbord, nieuw geheugen (want je hebt nog DDR2). Je zou de CPU wel wat kunnen overklokken als het moederbord dat ondersteunt, en dan moet je mogelijk een andere koeler installeren. Mits een overklok kan die CPU in midrange nog wel redelijk mee afhankelijk van de game.

Ik zou vooral eerst een andere videokaart steken, die Quadro is echt ongeschikt voor games. Maar ik kan je niet zeggen wat je dan in de plaats moet halen zonder dat jij zegt wat voor voeding je hebt, welke games je wilt spelen, met wat voor instellingen en wat het budget is.