Toon posts:

Hoeveel Gb RAM heb ik nodig voor mijn nieuwe game pc?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!
Ik ben hier vrij nieuw op het tweakers forum trouwens d:)b
Ik heb gehoord dat mensen hier op dit forum veel verstand hebben wat beter is in bepaalde situaties als het gaat om de computer, en dat jullie ook erg behulpzaam zijn. :)

Ik ben van plan om een echte game pc te kopen maar ik kwam toen ik een lijst maakte tegen een obstakel op. Hoeveel RAM moet ik eigenlijk hebben? Ik heb het gevraagd bij mensen in winkels en zij vertelden mij dat 8Gb wel nodig is om games te kunnen spelen. En dat 16Gb beter voor spellen zoals triple A games.

Ik speel MMORPG's (voornamelijk WoW), af en toe doe ik een aankoop van een triple A game en wil dit vaker gaan doen zodra ik deze nieuwe game pc heb(spellen zoals Witcher 3 en GTAV). Hoeveel RAM raden jullie mij aan om te gebruiken? Is 8Gb zat om triple A games te spelen of moet ik gaan kiezen voor 16Gb? En hoe zit dat dan met MMORPG's? :?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat heb je inmiddels sinds het sluiten van je vorige topic en nu gevonden in andere topics? Voor de volledigheid nog onze laatste high-end game build best buy guide erbij, reviews: Desktop Best Buy Guide: mei 2015.

[ Voor 55% gewijzigd door br00ky op 26-05-2015 20:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Haha bedankt! Ik heb mijn antwoord kunnen krijgen dankzij jou

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Had natuurlijk prima dankzij jezelf gekund na het sluitbericht van je vorige topic ;). We gaan hier altijd uit van eigen onderzoek, dus onderzoek vóórdat je een topic opent. Afijn, voor de volgende keer dan maar.