Hoeveel Gb RAM heb ik nodig voor het gamen?

Pagina: 1
Acties:
  • 628 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 675419

Topicstarter
Hallo allemaal!
Dit is mijn eerste post of het tweakers forum trouwens d:)b
Ik heb gehoord dat mensen hier op dit forum veel verstand hebben wat beter is in bepaalde situaties als het gaat om de computer, en dat jullie ook erg behulpzaam zijn. :)

Ik ben van plan om een echte game pc te kopen maar ik kwam toen ik een lijst maakte tegen een obstakel op. Hoeveel RAM moet ik eigenlijk hebben? Ik heb het gevraagd bij mensen in winkels en zij vertelden mij dat 8Gb wel nodig is om games te kunnen spelen. En dat 16Gb beter voor spellen zoals triple A games.

Ik speel MMORPG's (voornamelijk WoW), af en toe doe ik een aankoop van een triple A game en wil dit vaker gaan doen zodra ik deze nieuwe game pc heb(spellen zoals Witcher 3 en GTAV). Hoeveel RAM raden jullie mij aan om te gebruiken? Is 8Gb zat om triple A games te spelen of moet ik gaan kiezen voor 16Gb? En hoe zit dat dan met MMORPG's? :?

Met vriendelijke groet,
Steve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:41

br00ky

Moderator Harde Waren
Anoniem: 675419 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:21:
Hallo allemaal!
Dit is mijn eerste post of het tweakers forum trouwens
Dan dus even checken waar je moet posten. Bovenaan dit subforum vind je Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!). Deze vraag hoort dus thuis in Componenten Aankoopadvies, of als je je hele pc in één keer wil bespreken in Desktop Aankoopadvies. Hier in ieder geval nie. Overigens hoef je dit helemaal niet te vragen, want werkelijk élk topic uit dat laatste subforum moet je een idee geven.
Met vriendelijke groet,
Steve
Ook dit doen we hier niet ;). Het algemeen beleid #groeten

Dit topic is gesloten.