Ik zoek een?
Moederbord upgrade set voor mijn oude i7-920 , asus p6t deluxe en OCZ Platinum ram kit
Wat is je budget?
Had gehoopt tussen de 300 en 500 te zitten, dat is met eigen zoeken net niet gelukt.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd blij geweest met Asus , zeker de Asus EPU tool voor laag verbruik als ik niet aan het gamen ben. Dus iig een gelijke kwaliteit & power feature.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen, downloaden etc.
Deze set komt in mijn bestaande systeem, dus ssd/hdd etc gaan mee in deze kast
pricewatch: Nexus Prominent R
Voorlopig zelf hier op uitgekomen, om de komende jaren er weer tegen aan te kunnen.
Graag zou ik horen of mijn keuzes kloppen.
De intel cooler leek mij een betaalbare en betrouwbare cooler voor een stil systeem, en voorkomt gelijk eventuele problemen met de hoge kingston ribben.
Asus mobo met i5 unlocked en 2400mhz ram voor de performance mogelijkheden.
Of ga ik hier eigenlijk gewoon €€€ teveel voor betalen voor de prijs/performance ...
Ik twijfel ook of de cooler gelijk mee "moet" of ik daar juist even mee zou kunnen wachten (weet niet hoeveel lawaai de stock maakt). Zou eventueel toch €80 schelen op de initieele aanschaf.
Aangezien deze processor + mobo minder verbruikt dan de oude i7-920 + asus p6t hoop ik de PSU niet te moeten vervangen.
Gaat dit zo werken, of zie ik iets over het hoofd ??
Alvast bedankt.
Moederbord upgrade set voor mijn oude i7-920 , asus p6t deluxe en OCZ Platinum ram kit
Wat is je budget?
Had gehoopt tussen de 300 en 500 te zitten, dat is met eigen zoeken net niet gelukt.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd blij geweest met Asus , zeker de Asus EPU tool voor laag verbruik als ik niet aan het gamen ben. Dus iig een gelijke kwaliteit & power feature.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen, downloaden etc.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 240,- | € 240,- |
1 | Asus Z97-PRO GAMER | € 132,95 | € 132,95 |
1 | Intel Liquid Cooling Solution TS13X | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Kingston HyperX Beast HX324C11T3K2/16 | € 137,- | € 137,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 589,85 |
Deze set komt in mijn bestaande systeem, dus ssd/hdd etc gaan mee in deze kast
pricewatch: Nexus Prominent R
Voorlopig zelf hier op uitgekomen, om de komende jaren er weer tegen aan te kunnen.
Graag zou ik horen of mijn keuzes kloppen.
De intel cooler leek mij een betaalbare en betrouwbare cooler voor een stil systeem, en voorkomt gelijk eventuele problemen met de hoge kingston ribben.
Asus mobo met i5 unlocked en 2400mhz ram voor de performance mogelijkheden.
Of ga ik hier eigenlijk gewoon €€€ teveel voor betalen voor de prijs/performance ...
Ik twijfel ook of de cooler gelijk mee "moet" of ik daar juist even mee zou kunnen wachten (weet niet hoeveel lawaai de stock maakt). Zou eventueel toch €80 schelen op de initieele aanschaf.
Aangezien deze processor + mobo minder verbruikt dan de oude i7-920 + asus p6t hoop ik de PSU niet te moeten vervangen.
Gaat dit zo werken, of zie ik iets over het hoofd ??
Alvast bedankt.