HW-H750 blijft switchen naar wifi

Pagina: 1
Acties:

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-01 11:04
hoi allemaal ik ben in het bezit van een Samsung HW-H750 systeem met 2 Samsung M5 speakers en een draadloze hub.

sinds de afgelopen dagen blijft het apparaat steeds op Wifi springen (ongeacht de input)

dit probleem doet zich sinds een paar dagen voor (net nu hij automatisch een nieuwe firmware update gehad heeft)

ALL OS, 121 MB, ZIP, ENGLISH
VERSIE : 2005.7
2015.05.19 <<<

heb contact met livechat gehad en deze verwijzen mij door het reparatiecentrum.
nu is mijn vraag of er meer mensen met dit systeem hetzelfde probleem hebben?

aangezien dit op bijv het avsforum wel het geval is.
avsforum.com/forum/195-so...em-after-fw-update-2.html

ik stuur liever geen apparaat op wat altijd degelijk gewerkt heeft tot de laatste firmware update en wacht dan liever op de volgende update voordat ik hem opstuur.. (zit garantie op)

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Gewoon opsturen. Als het geen software probleem is is het een hardware probleem. Als het wel een software probleem is heb je gewoon pech, want er is geen nieuwere software en gezien de datum van de huidige versie lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze snel een nieuwe uitbrengen als er geen groot probleem van gemaakt wordt of ze geen feedback krijgen.

Wat je nog even kan proberen is de firmware zelf downgraden, maar terugsturen onder garantie is veel veiliger en levert gewoon een werkende oplossing voor je op.

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-01 11:04
johnkeates schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:34:
Gewoon opsturen. Als het geen software probleem is is het een hardware probleem. Als het wel een software probleem is heb je gewoon pech, want er is geen nieuwere software en gezien de datum van de huidige versie lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze snel een nieuwe uitbrengen als er geen groot probleem van gemaakt wordt of ze geen feedback krijgen.

Wat je nog even kan proberen is de firmware zelf downgraden, maar terugsturen onder garantie is veel veiliger en levert gewoon een werkende oplossing voor je op.
kan helaas de firmware niet vinden. (tevens updaten ze automatisch dus zit ik na een dag met hetzelfde probleem)

maar iemand moet de eerste zijn om het te melden ben benieuwd of er meer mensen zijn zodat Samsung het kan onderzoeken. aangezien het probleem nog niet "bekend" / groot genoeg is bij Samsung.

als er wel meer mensen zijn dan kan er vanuit Samsung naar gekeken worden.

zonder dat ik een refurbished model of een problem not found (hier is de rekening) apparaat weer terug krijg. (heb zelf in een service center van een hardware leverancier gewerkt)