Hallo
Ik heb nu iets meer dan een jaar een Samsung Galaxy Trend Lite.
Maar deze is nu behoorlijk sloom. (al helemaal als ik op het internet zit)
Dus ik ben op zoek naar een nieuwe. Natuurlijk zoek ik zelf wel een hoop sites af maar misschien kunnen jullie mij nog advies geven of wat dan ook
De eisen:
1.2Ghz quadcore processor
8GB opslag > 5/6 GB vrij voor mijn eigen apps, foto's etc.
1GB RAM
5MP camera
1MP front-camera
Scherm grootte tussen de 4 en de 5 inch.
Android 4.4 / 5.0
Maximaal €200
Ik heb momenteel al enkele telefoons gevonden. Ik heb alleen naar de specificaties gekeken dus niet naar het merk. Dus mocht je iets kwijt willen over het merk dan hoor ik dat graag.
Acer Liquid E700 (2GB RAM/16GB opslag)
LG G2 mini
LG L90
Samsung Galaxy Ace 4
Samsung Galaxy Grand Prime G530
Ik heb het even aangepast naar enkele reacties. Ik hoop zo wel voldoende informatie te hebben gegeven.
Mocht je zelf nog een goede telefoon hebben gevonden voor onder de €200 dan hoor ik dat ook graag.
Mvg Mark
Ik heb nu iets meer dan een jaar een Samsung Galaxy Trend Lite.
Maar deze is nu behoorlijk sloom. (al helemaal als ik op het internet zit)
Dus ik ben op zoek naar een nieuwe. Natuurlijk zoek ik zelf wel een hoop sites af maar misschien kunnen jullie mij nog advies geven of wat dan ook
De eisen:
1.2Ghz quadcore processor
8GB opslag > 5/6 GB vrij voor mijn eigen apps, foto's etc.
1GB RAM
5MP camera
1MP front-camera
Scherm grootte tussen de 4 en de 5 inch.
Android 4.4 / 5.0
Maximaal €200
Ik heb momenteel al enkele telefoons gevonden. Ik heb alleen naar de specificaties gekeken dus niet naar het merk. Dus mocht je iets kwijt willen over het merk dan hoor ik dat graag.
Acer Liquid E700 (2GB RAM/16GB opslag)
LG G2 mini
LG L90
Samsung Galaxy Ace 4
Samsung Galaxy Grand Prime G530
Ik heb het even aangepast naar enkele reacties. Ik hoop zo wel voldoende informatie te hebben gegeven.
Mocht je zelf nog een goede telefoon hebben gevonden voor onder de €200 dan hoor ik dat ook graag.
Mvg Mark
[ Voor 43% gewijzigd door Mark22 op 27-05-2015 15:30 ]