[MS Word2007] Afbeelding in tekst regel niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• def1987
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 16:45
Allereerst, mocht dit topic verkeerd staan dan hoor ik graag waar deze heen verplaatst moet worden.

Hallo Tweakers,

Sinds vandaag heb ik een probleem om mijn werklaptop. Deze heeft vrijdag wat windows updates gedaan, en ik vermoed ook een MS Word update.

Nu worden in alle office documenten welke ik open de afbeeldingen weergegeven als witte vlakken.
Als ik dan via de eigenschappen de afbeelding op een andere 'Tekstterugloop" instelling zet dan 'In tekstregel'. Dan wordt de afbeelding wel getoond.

Maar zodra ik hem terug zet, dan verdwijnt de afbeelding weer, en wordt het een wit vlak.
Het fenomeen gebeurd met bestaande, nieuwe eigen, en nieuwe door andere gemaakte documenten.

Nu kan ik alle afbeeldingen iedere keer omzetten, maar dit is een hoop extra werk. Wat volgens mij helemaal niet nodig zou moeten zijn.

Google is helaas niet de alleswetende oplossing gebleken op dit vlak, dus mocht iemand ideeën of suggesties hebben dan hoor ik deze graag.

Alvast bedankt voor alle input

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:07
Deze KB: A picture or an object may not appear in a Word 2010 or Word 2007 document beschrijft precies het fenomeen dat jij ervaart.

Daarnaast al gekeken naar de instelling "Aanduidingen voor afbeeldingen weergeven"?
http://www.worldstart.com...sted-pictures-in-ms-word/

Via: [google=word 2007 images blank]

Indien je deze sites al wel gevonden hebt en ze bieden geen oplossing, dan dat graag ook vermelden in je startpost :) Het lijkt er nu sterk op dat je zelf niet (of niet in de goede richting) hebt gezocht.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Word is geen serversoftware. Dus SWS --> CSA.

Zie verder hierboven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• def1987
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 16:45
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

u zijt mijn reddende engel.
nescafe schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:44:

Indien je deze sites al wel gevonden hebt en ze bieden geen oplossing, dan dat graag ook vermelden in je startpost :) Het lijkt er nu sterk op dat je zelf niet (of niet in de goede richting) hebt gezocht.
het lijkt erop dat mijn Nederlandse zoektermen niet de juiste engelse KB oplevert 8)7

// Problem solved mag een slotje op //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Nee geen slotje, topic zakt vanzelf wel weg maar blijft relevant voor anderen die dezelfde vraag hebben en daarop gaan zoeken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)