Je topic titel in CAPITALS plaatsen met CAPSLOCK zal er niet voor zorgen sneller geholpen te worden.
Ik raad je de http://tweakers.net/price...690-plus-lp-pcie-x16.html aan. Niemand binnen je vriendengroep of kennisenkring zal deze hebben. En het is een keer iets anders dan al die standaard game-kaartjes..
Wat ga je er trouwens mee doen ?
Komt hij in een lijstje boven je bed ?
Ga je hem 25 jaar in een doos bewaren in de hoop dat hij meer geld waard word ?
Ik gebruik mijn eigen grafische kaart om te gamen. Op 1080p met 60FPS. Dit doe ik in combinatie met een FX-6200 die ik OC'd heb naar 4,55 GHZ. Ik hou van hoge instellingen en speel graag op ultra. Daarom heb ik anderhalf jaar geleden een 7970 aangeschaft van AMD. Een prachtige gamekaart dus..
Hey, wat opvallend.. Vet veel details die mij geholpen hebben bij het uitzoeken van een kaart..
Wat ik probeer duidelijk te maken: Des te meer info je ons geeft, des te beter kunnen we je helpen.
Ik raad je de http://tweakers.net/price...690-plus-lp-pcie-x16.html aan. Niemand binnen je vriendengroep of kennisenkring zal deze hebben. En het is een keer iets anders dan al die standaard game-kaartjes..
Wat ga je er trouwens mee doen ?
Komt hij in een lijstje boven je bed ?
Ga je hem 25 jaar in een doos bewaren in de hoop dat hij meer geld waard word ?
Ik gebruik mijn eigen grafische kaart om te gamen. Op 1080p met 60FPS. Dit doe ik in combinatie met een FX-6200 die ik OC'd heb naar 4,55 GHZ. Ik hou van hoge instellingen en speel graag op ultra. Daarom heb ik anderhalf jaar geleden een 7970 aangeschaft van AMD. Een prachtige gamekaart dus..
Hey, wat opvallend.. Vet veel details die mij geholpen hebben bij het uitzoeken van een kaart..
Wat ik probeer duidelijk te maken: Des te meer info je ons geeft, des te beter kunnen we je helpen.
Dat gaat sowieso gebeuren bij deze. Aankoopadvies hoort in Componenten Aankoopadvies. Daarbij gaan we ook uit van eigen inzet. Dat ontbreekt hier volkomen. Open een nieuwe topic in CAA dat aan het CAA beleid voldoet en je bent good to go.himlims_ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:16:
alvore dit topic vroegtijdig gesloten wordt, lijkt het mij raadzaam om te melden;
Dit topic is gesloten.
![]()