Ik heb een 3 tal luidsprekers ze zijn iets van 20 jaar oud, maar klinken nog super en ik wil ze echt niet kwijt. Alle luidsprekers hebben een eigen voeding en versterker (je moet ze ook op het lichtnet aansluiten) en de speakers moet je serie schakelen want er is maar 1 aansluiting op de versterker.
ze hebben allemaal een signal-in en een signal-out.
alle luidsprekers hebben ook standaard een knop waarmee je de keuze kunt maken of het een linker of rechter speaker is.
Tevens hebben de luidsprekers een plaatje met de tekst "Two amplifiers with a total output power of 60 Watts continuous Sine Wave)
1x Philips Motional Feedback Loudspreakerbox Type 22RH532/00Z
Bij deze zit een knop voor de keuze
a) Pre-amplifier 3000 Ohm - 1V
b) Power-amplifier 25 Ohm - 7,5V
2x Phlips Motional Feedback Loudspreaker system Type 22RH532/10Z
Deze hebben een schakelaar voor 3 standen
a) Pre-amplifier 1V
b) Power - Ampl. 7,5V
c) Power - Ampl. 19 V
Bij deze speakers hoort een philips versterken, type: pre-amplifiere radiola 551
De versterker heeft zijn tijd wel gehad, maar de speakers nog lang niet. Het probleem is nu dat ik een nieuwe versterken wil kopen en deze boxen wil houden, maar kan dit vanwege de specs ? (Ohm, etc) en deze boxen hebben een ronde aansluiting met 5 pinnetjes erin (tja oud he)...
ze hebben allemaal een signal-in en een signal-out.
alle luidsprekers hebben ook standaard een knop waarmee je de keuze kunt maken of het een linker of rechter speaker is.
Tevens hebben de luidsprekers een plaatje met de tekst "Two amplifiers with a total output power of 60 Watts continuous Sine Wave)
1x Philips Motional Feedback Loudspreakerbox Type 22RH532/00Z
Bij deze zit een knop voor de keuze
a) Pre-amplifier 3000 Ohm - 1V
b) Power-amplifier 25 Ohm - 7,5V
2x Phlips Motional Feedback Loudspreaker system Type 22RH532/10Z
Deze hebben een schakelaar voor 3 standen
a) Pre-amplifier 1V
b) Power - Ampl. 7,5V
c) Power - Ampl. 19 V
Bij deze speakers hoort een philips versterken, type: pre-amplifiere radiola 551
De versterker heeft zijn tijd wel gehad, maar de speakers nog lang niet. Het probleem is nu dat ik een nieuwe versterken wil kopen en deze boxen wil houden, maar kan dit vanwege de specs ? (Ohm, etc) en deze boxen hebben een ronde aansluiting met 5 pinnetjes erin (tja oud he)...