Summer Sale voor componenten?

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timotje21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 12:17
Hallo mede Tweakers,

Aangezien ik van plan ben een eigen PC te bouwen, wil ik natuurlijk de componenten zo goedkoop mogelijk kopen.

Is er iemand die weet of er Summer Sale(s) zullen komen of iets dergelijks op componenten? zo ja; waar en wanneer / hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Veel bedrijven willen wel een 'back to school' aanbieding hebben aan het eind van de zomer, maar ik zou er niet vanuit gaan dat je daar echt veel mee bespaart.
http://tweakers.net/pricewatch/ gewoon hier kijken, de marges op hardware zijn klein, dus echt megadeals (voor recent spul) zou ik niet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Helaas staat 1 euro nog op 1,09 Amerikaanse dollars waardoor componenten sowieso allemaal zeer aan de prijs zijn... kortingen of mooie deals zijn helaas een utopie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:36

br00ky

Moderator Harde Waren
Check altijd waar je topic het beste past. Aangezien dit niet om specifiek aankoopadvies gaat, is gathering.tweakers.net/forum/list_topics/96 een betere plek. Gratis schopje die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
En ik doe dit topic dicht. De discussie waarde ontgaat me eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:35

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Precies, kristallen bollen doen we hier niet aan. Houdt de pricewatch en Aanbiedingen en Kortingscodes in de gaten zou ik zeggen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.