Toon posts:

Product tabel van Asus moederborden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij gaat zelf een systeempje samenstellen. Een moederbord is daarbij wel handig :)
Probleem is alleen het uitzoeken van een moederbord: het moet Asus zijn, maar ja welke? Zijn er ergens tabellen waar de specs van deze planken overzichtelijk geordend staan, zoiets als die spec boekjes bij Philips en Sony catalogi die je in de winkel kunt halen?
Als die er niet zijn, dan kan ik er misschien wel zelf een maken, zou er interesse voor zijn als ik die op internet zet? 8-)

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

|:( wat dacht je van de asus website?
http://www.asus.com/products/Motherboard/index.html

Verwijderd

Topicstarter
Ja dûh, maar die site is superonoverzichtelijk als het om vergelijken gaat :r
Daarom, die tabellen in foldertjes van Audio/Video stuff heb je toch wel eens gezien? Zijn die er niet ergens voor Asus moederborden?

• Cyril
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 23:21

Cyril

it's all in my mind

zoveel verschillende mobo's heeft asus toch ook weer niet?? per chipset altijd maar een paar modellen. Als je weet wat voor processor je wilt kan je toch maar kiezen uit misschien maximaal 4 of 5 modellen. daar heb je toch niet zo'n producttabel voor nodig, of zie ik dat verkeerd?

Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds

Verwijderd

Topicstarter
De Duron zit op een SocketA. Alleen al van SocketA zijn er 10 (!) verschillende modellen. Dus een tabel zou mijns insziens (hoei wat een moeilijke taal :) ) wel handig zijn...
Bij 4 of 5 modellen ook al trouwens.

• Cyril
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 23:21

Cyril

it's all in my mind

't lijkt mij persoonlijk een beetje overdreven (ook voor 10 modellen).
Maar om op je vraag terug te komen:
Voor zover ik weet bestaan ze niet, ik heb ze tenminste nog nooit gezien. Maar misschien dat je eens bij grote computerzaken of bij Asus zelf kan informeren. En zoveel werk is t niet om t even zelf in een tabelletje te zetten.

Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds

Pagina: 1