Toon posts:

Geen gemiste oproep bij Tele2

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb al sinds mijn aansluiting bij Tele2 in 2012 last van het feit dat ik geen gemiste oproep-melding ontvang wanneer ik even geen bereik heb of mijn telefoon uitstaat.
Nooit heel erg gevonden, maar laatst hinder van ondervonden dus besloten actie te ondernemen.
Zojuist gechat met een Tele2-medewerkster, zij vertelde me dat dit niet kan/nergens is.
Nu was dat bij mijn vorige provider (T-Mobile) wel en na wat rondvraag onder vrienden blijken zij dit ook gewoon te hebben.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn hiervan en wat kan ik er aan doen?
Ik heb een iPhone 5S dus de telefoon zal het niet zijn ..

Groeten en alvast bedankt voor reacties,

Joris van der Sanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:08
Ik kreeg bij Tmobile alleen een SMS als er een voicemail bericht is ingesproken. Misschien je voicemail aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 22:54
Zojuist heb ik even een test gedaan:

1. Tele2 (Vodafone Smart 4 Power) in vliegtuigmodus gezet (effectief dus niet bereikbaar). Gebeld met KPN (Lumia 620). Resultaat; geen melding van een gemiste oproep.

2. KPN (Lumia 620) in vliegtuigmodus gezet (effectief dus niet bereikbaar). Gebeld met Tele2 (Vodafona Smart 4 Power). Resultaat: melding via SMS van een gemiste oproep.

Mijn conclusie/vermoeden is dus dat KPN je wel een berichtje zend en Tele2 niet als een oproep kreeg toen je geen bereik had of je op een andere wijze niet bereikbaar was.

'k Heb hiervoor zo snel geen mogelijkheid kunnen vinden om dit aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 13:53
Cranberry schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:07:
Zojuist heb ik even een test gedaan:

1. Tele2 (Vodafone Smart 4 Power) in vliegtuigmodus gezet (effectief dus niet bereikbaar). Gebeld met KPN (Lumia 620). Resultaat; geen melding van een gemiste oproep.

2. KPN (Lumia 620) in vliegtuigmodus gezet (effectief dus niet bereikbaar). Gebeld met Tele2 (Vodafona Smart 4 Power). Resultaat: melding via SMS van een gemiste oproep.

Mijn conclusie/vermoeden is dus dat KPN je wel een berichtje zend en Tele2 niet als een oproep kreeg toen je geen bereik had of je op een andere wijze niet bereikbaar was.

'k Heb hiervoor zo snel geen mogelijkheid kunnen vinden om dit aan te passen.
Ik heb zelf Vodafone prepaid en daar kan ik het zelf aan- of uitzetten via het oproep naar nummer 1333. Ik geloof dat Tele2 ook zo'n mogelijkheid moet hebben, heb je al in MijnTele2 gekeken of het daar mogelijk is? Of aan de (telefonische) klantenservice gevraagd, misschien kunnen zij het handmatig aanzetten? Achter de chat bij Tele2 zitten soms zulke 'dozen', die horen daar niet te zitten want die kunnen gewoon helemaal niks. :+

[ Voor 6% gewijzigd door timmie1 op 26-05-2015 15:26 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:25

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Simpel: die optie bieden ze niet bij Tele2. Technisch kan alles maar als ze het niet verkopen kan je het ook niet krijgen.

Antenne en masten malloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb ik ook, ik krijg alleen een melding van een gemist oproep als mn telefoon aanstond, dus geen smsjes of iets dergelijk. Zeer irritant. Ben ook van plan om weg te gaan bij Tele-2. Denk aan je taalgebruik

[ Voor 10% gewijzigd door The Wizard op 27-05-2015 15:51 ]

Pagina: 1