Ik heb al veel winkels afgeschuimd maar nog niks gevonden. Weten jullie iets wat een novice zou helpen om meer te weten te komen over zijn systeem? Ik weet dat alles op internet te vinden is maar een magazine vind ik echt leuk om te hebben en te volgen. Mijn bedoeling is mijn nieuw systeem te leren kennen en in UEFI wat te foefelen zodat alles optimaal werkt.
Het hardware.info magazine heeft soms nog wel eens wat stukjes erin staan, maar echt een magazine gericht op OCen ga je niet vinden. Die info is bedoeld voor een dermate kleine groep dat ze daar geen magazine van gaan maken, gezien alles zoals je zelf zegt, op internet is te vinden. Een magazine is financieel gewoon niet haalbaar.
Jammer, wel te verstaan omdat alles ook zo snel evolueert.
Per socket en producer zijn er OC topics te vinden, daar word iedere mogelijke setting van het bios besproken en men weet daar waar men over spreekt, daar kun je al je info vergaren en eventueel ook vragen, als je ergens mee zit, efficiënter dan dat zul je het niet vinden...
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®