Hallo,
Zouden jullie me kunnen adviseren over het volgende:
Ik zoek een?
Nieuwe CPU + moederbord voor mijn game only pc.
Wat is je budget?
Maakt niet uit. De beste prijs voor de beste upgrade. Maar laten we zeggen €400.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals gezegd een game only pc. Het systeem bestaat nu uit de volgende componenten:
De AMD begint wat moeite te krijgen met sommige spellen. Niet dat het heel erg storend is (ben geen fps junkie), maar het begint te irriteren. Toen ik die AMD kocht dacht ik nog dat ik ermee ging overclocken, maar dat is dus niet gebeurt. Heb vorig jaar wel een upgrade gedaan van de GPU (van een HD6690 naar de GTX760). De monitor ook vorig jaar aangeschaft en gamen op Full HD bevalt me nog prima.
Ik heb ook nog een andere Full HD monitor over en die wil ik ook op dit systeem aan gaan sluiten (niet als extra game monitor maar met normale desktop omgeving). Voorlopig heb ik deze upgrade samengesteld:
Wat wil ik er (niet) mee gaan doen (in de toekomst):
Ik wil de Scythe ook weer gaan gebruiken (stock coolers maken wat mij betreft te veel lawaai) en het geheugen ook. Is dit verstandig, of vinden jullie dat ik die ook beter kan upgraden?
Alvast bedankt voor de input!
Zouden jullie me kunnen adviseren over het volgende:
Ik zoek een?
Nieuwe CPU + moederbord voor mijn game only pc.
Wat is je budget?
Maakt niet uit. De beste prijs voor de beste upgrade. Maar laten we zeggen €400.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals gezegd een game only pc. Het systeem bestaat nu uit de volgende componenten:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Phenom II X6 1090T Black Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | ASRock 870 Extreme3 | € 0,- | € 0,- |
1 | MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) | € 0,- | € 0,- |
1 | Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case | € 0,- | € 0,- |
1 | Dell Ultrasharp U2312HM Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3K4/16GX | € 0,- | € 0,- |
2 | OCZ Vertex 2 120GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 149,99 | € 149,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 149,99 |
De AMD begint wat moeite te krijgen met sommige spellen. Niet dat het heel erg storend is (ben geen fps junkie), maar het begint te irriteren. Toen ik die AMD kocht dacht ik nog dat ik ermee ging overclocken, maar dat is dus niet gebeurt. Heb vorig jaar wel een upgrade gedaan van de GPU (van een HD6690 naar de GTX760). De monitor ook vorig jaar aangeschaft en gamen op Full HD bevalt me nog prima.
Ik heb ook nog een andere Full HD monitor over en die wil ik ook op dit systeem aan gaan sluiten (niet als extra game monitor maar met normale desktop omgeving). Voorlopig heb ik deze upgrade samengesteld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 240,- | € 240,- |
1 | ASRock Z97 Extreme6 | € 172,95 | € 172,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 412,95 |
Wat wil ik er (niet) mee gaan doen (in de toekomst):
- Ik ga er niet mee overklokken
- Een extra monitor aanschaffen om een dual game monitor setup te hebben (+ dan nog die andere als desktop monitor = 3 in totaal)
Ik wil de Scythe ook weer gaan gebruiken (stock coolers maken wat mij betreft te veel lawaai) en het geheugen ook. Is dit verstandig, of vinden jullie dat ik die ook beter kan upgraden?
Alvast bedankt voor de input!
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef