nieuw huis, alles nodig. maar wat en waar let je op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toyne
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-05 18:31
Ik zoek een?
tv, audio apparatuur voor tv

Wat is je budget?
1500/1800 voor beide onderdelen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik beschik zelf nu over een oude beeldbuis, dus zover in de techniek zit ik zeg maar.
de set zal voornamelijk gebruikt worden om tv te kijken via reguliere zenders en zo nu en dan een serie/film. op de tv een gameconsole koppelen zal waarschijnlijk niet snel gebeuren, ben meer een pc gamer. de laptop zal wel gemakkelijk aan de tv gekoppeld worden om op die manier een filmpje of iets dergelijks te spelen.

smart functies heeft geen prio maar in de winkels werd mij al verteld dat ze dat tegenwoordig allemaal hebben. 3d geef ik ook weinig om maar als het er op zit dan is het zo.

kwa geluid hoef ik het niet allemaal over de top te hebben. degelijk maar niet over de top :)

de zitafstand tussen het tv meubel en de bank is 3,5meter. de tv kan niet breder zijn dan 115cm omdat de kast dan te klein is (de kast is 127cm)
de tv zal ook niet aan de muur komen te hangen maar op zijn eigen voeten staan.

Wat heb je zelf al gevonden?
in de mediamarkt werd mij het volgende aangeraden.
http://tweakers.net/pricewatch/408835/lg-49ub820v-zwart.html

en voor het geluid
http://tweakers.net/pricewatch/378503/jbl-cinema-sb-400-soundbar.html

Welke vragen heb je hier nog over?

ik ben bij de mediamarkt geinformeerd zonder zelf ook maar enig verstand te hebben. later ben ik naar de ep gegaan en daar werd bij en utra hd juist weer afgeraden.

bij ep rade ze ook een soundplate aan ipv een bar omdat ik de tv toch niet op ging hangen. een sub was volgens hun niet nodig, dat vond ik dan weer vreemd.

ik lees hier veel over recievers maar ik zou niet eens weten wat het is,
misschien kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten, en welke apparatuur ik op zijn minst nodig heb (met de eisen die daaraan gesteld dienen te worden) zodat ik naar de winkel kan gaan met een lijstje van eisen waar het ten minste aan moet voldoen :)