Ik heb al jaren een iPhone, eerst een 4s, toen een 5s en nu een 6 Plus. Iedere keer als ik een nieuw koop, zet ik alle data over mbv iTunes. Na de overstap van 5s naar 6 Plus heb ik een raar voorval waar zelfs Apple niet mee bekend is (of ze geven het niet toe natuurlijk...). Als mijn telefoon enkele dagen standby is geweest, dus zonder echt helemaal uit geweest te zijn of via aan/uit + home button gereset, starten de apps vanuit het bedieningspaneel niet meer. Als ik bijv. de camera app wil starten, zie je deze verschijnen, maar vervolgens wordt het scherm zwart. Hetzelfde geldt voor de klok en rekenmachine. Unlock ik vervolgens het apparaat, wordt de app gewoon uitgevoerd en werkt deze ook naar behoren. Start ik de telefoon opnieuw op, is het probleem verholpen.
Ik ben het niet eerder tegengekomen, mogelijk zit het probleem in mijn profiel, omdat het zich niet voordoet op een "kale" iPhone.
Iemand bekend met dit probleem? Ik wil m'n telefoon het liefst niet leeg gooien, tenzij iemand weet hoe ik met behoud van alle metadata mijn gehele foto/video-bibliotheek kan herstellen.
Ik ben het niet eerder tegengekomen, mogelijk zit het probleem in mijn profiel, omdat het zich niet voordoet op een "kale" iPhone.
Iemand bekend met dit probleem? Ik wil m'n telefoon het liefst niet leeg gooien, tenzij iemand weet hoe ik met behoud van alle metadata mijn gehele foto/video-bibliotheek kan herstellen.