bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Verwijderd
Misschien help even defraggen ook een beetje.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
OW ?? AHA weet ik DAT ook weer.... Alleen heeft dat helemaal NIKS met dit topic te makenOp maandag 18 juni 2001 01:47 schreef Rick2001 het volgende:
Dat lange w8en na het opstarten van windows 98se kun je verhelpen door de USB error reporting uit te zetten in je device manager. Dit zorgt voor de zandloper zo'n 6 seconden na starten van windows.
Thanx anyway!
Trouwens, wel raar, want ik gebruik NOOIT USB en USB hebbik in de BIOS dan ook altijd Disabled...
Verwijderd
Sorry maar waar bedoel je? In de device manager zit bij mij de hardware en geen opties voor wat dan ook (buiten in dit hardware profiel uitschakelen).Op maandag 18 juni 2001 01:47 schreef Rick2001 het volgende:
Dat lange w8en na het opstarten van windows 98se kun je verhelpen door de USB error reporting uit te zetten in je device manager. Dit zorgt voor de zandloper zo'n 6 seconden na starten van windows.
Dat trage leeggooien van de prullebak had ik op mijn oude (300mmx) nooit en nu met de A7V133 wel, terwijl ik precies dezelfde software draai. Ligt dus kennelijk niet aan Windows 98se.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Ik heb die optie wel, weer precies wattie bedoelt, en die optie staat bij mij ook niet aangevinkt, dus kan wel kloppen wat hij zegt. Maar kzie geen noodzaak om um aan te zettenOp maandag 18 juni 2001 04:55 schreef okidokie het volgende:
[..]
Sorry maar waar bedoel je? In de device manager zit bij mij de hardware en geen opties voor wat dan ook (buiten in dit hardware profiel uitschakelen).
Dat trage leeggooien van de prullebak had ik op mijn oude (300mmx) nooit en nu met de A7V133 wel, terwijl ik precies dezelfde software draai. Ligt dus kennelijk niet aan Windows 98se.
1 - 0Op maandag 18 juni 2001 05:07 schreef okidokie het volgende:
Mijn systeem draait op SCSI en ik heb het toch. Ligt dus niet aan de DMA instellingen.
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
maar dat komt meestal als er 4 GB in de prulle bak zit
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Bij elk kleinigheidje is hetOp maandag 18 juni 2001 21:22 schreef Bass64 het volgende:
heb ik ook last van.
maar dat komt meestal als er 4 GB in de prulle bak zit
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Hmmzz.... dat zou ik zo niet weten, kheb altijd al met partities gewerkt, in DOS alOp dinsdag 19 juni 2001 09:57 schreef Chaoss het volgende:
Volgens mij heeft het idd met de partites te maken, want toen ik nog geen partites had op mijn huidige pc had ik nergens last van. En sinds ik partites heb aangemaakt duurt het idd een paar sec voordat de prullebak leeg is.
Trouwens, dat weet ik wel.
Op m'n werk zat systemen met maar 1 main-partitie en maar 1 schijf (dus alleen C: ) en daar is dat met Win98(SE) net zo goed, systemen met Win95 hebben dat echter niet.
Lijkt mij typisch iets voor Win98(SE)
DMA: is in orde voor zover ik kan nagaan. USB error reporting: heb ik eigenlijk niet kunnen vinden. Oude partities: schijf was "bijna" nieuw en leeg maar misschien toch even gebruikt voor de koop. Gezien de meeste reacties lijkt het er eigenlijk op dat het een kwaaltje o.i.d. is van SE..
Nog even zoeken bij M$ leverde weinig op (zoals gewoonlijk). Bij Google vond ik dit artikeltje. Interessante overeenkomst..
nee mijn Win98(se) heeft het op 1 partitie wel goed gedaan, da's nou net het vreemde.Op dinsdag 19 juni 2001 18:24 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
Hmmzz.... dat zou ik zo niet weten, kheb altijd al met partities gewerkt, in DOS al
Trouwens, dat weet ik wel.
Op m'n werk zat systemen met maar 1 main-partitie en maar 1 schijf (dus alleen C: ) en daar is dat met Win98(SE) net zo goed, systemen met Win95 hebben dat echter niet.
Lijkt mij typisch iets voor Win98(SE)maar ik zit er niet mee.
verwijder je troep uit je prullenbak is het maar 100k ofzo duurt dat metteen 10 sec.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Moet ik die 10 sec letterlijk nemen? bij mij duurt het niet zo lang hoor. Tenminste, dat denk ik, nooit gemetenOp woensdag 20 juni 2001 15:02 schreef Chaoss het volgende:
[..]
nee mijn Win98(se) heeft het op 1 partitie wel goed gedaan, da's nou net het vreemde.
verwijder je troep uit je prullenbak is het maar 100k ofzo duurt dat metteen 10 sec.
En ik heb sinds m'n 486 nooit met minder dan 2 partities gewerkt
Als ik iets ShiftDelete, lijkt het wel of ie eerst alles aan het copieren is. Neem een 200 Meg file bv. rrrrrpgggggrrrr.kroetjs.kroetsj.prrrr.ggggggggggg
En na het deleten kan het nog zo'n 2 minuten narommelen.
Waardoor het harddiskverkeer erruguh vertraging oploopt
Met CacheMan geinstalleerd komt het al iets minder vaak voor gelukkig.
Maar soms doet ie het nog steeds, baal, baal.
Tis ook net of ie een driver zoekt ofzo.
Misschien dat Me dat ook blijft doen. Want op mijn Asus A7v is de Pci Mass Storage niet geinstalled.
Sja het blijft WindDoos
als iemand nog suggesties heeft, hoor ik het graag ...