Ik ben in het bezit van de Harman Kardon BDS880 set.
Mij valt op dat de geluidskwaliteit via de ingebouwde DLNA functie en USB een stuk minder is als wanneer ik hetzelfde bestand vanaf de zelfde NAS stream via de AppleTV, Mediaplayer, Airplay of Bluetooth.
Ik heb via de ingebouwde DLNA functie of USB echt aanzienlijk minder Bass.
Uiteraard heb ik de set geupgrade naar de meest actuele firmware zonder enig resultaat. Ook de helpdesk van Harman Kardon geeft mij het snuggere antwoord dat het aan het bronbestand of afspeelapparaat licht.... Heel fraai...Via alles behalve de ingebouwde DLNA of Usb functie klinkt het hetzelfde.
Alle apparatuur wordt met HDMI 1.4 kabels aangesloten.
Harman Kardon BDS580 wordt met HDMI tevens op TV aangesloten.
NAS hangt via het bedraad netwerk aan de zelfde router als de BDS580
Meer mensen die dit al opgevallen is? Doe ik toch iets verkeerd misschien??
Ik hoop dat Harman Kardon deze bug fixt...
Mij valt op dat de geluidskwaliteit via de ingebouwde DLNA functie en USB een stuk minder is als wanneer ik hetzelfde bestand vanaf de zelfde NAS stream via de AppleTV, Mediaplayer, Airplay of Bluetooth.
Ik heb via de ingebouwde DLNA functie of USB echt aanzienlijk minder Bass.
Uiteraard heb ik de set geupgrade naar de meest actuele firmware zonder enig resultaat. Ook de helpdesk van Harman Kardon geeft mij het snuggere antwoord dat het aan het bronbestand of afspeelapparaat licht.... Heel fraai...Via alles behalve de ingebouwde DLNA of Usb functie klinkt het hetzelfde.
Alle apparatuur wordt met HDMI 1.4 kabels aangesloten.
Harman Kardon BDS580 wordt met HDMI tevens op TV aangesloten.
NAS hangt via het bedraad netwerk aan de zelfde router als de BDS580
Meer mensen die dit al opgevallen is? Doe ik toch iets verkeerd misschien??
Ik hoop dat Harman Kardon deze bug fixt...
[ Voor 11% gewijzigd door Ljsvv op 26-05-2015 11:59 ]