Ik wil graag overstappen op PC gamen, maar heb een nieuwe laptop voor school nodig.
Hierdoor wil ik graag een laptop aanschaffen waar ik ook goed op kan gamen
Wat ga je met je laptop doen?
programma's gebruiken als photoshop, adobe flash, adobe premier en sketchup en natuurlijk gamen, het zou erg leuk zijn als ik mijn graphics op ultra kan zetten maar medium is ook prima als ultra mijn framerate te ver omlaag zou halen. graag zou ik ook wat mods kunnen installeren en hij moet wel echt nieuwe games aankunnen zoals the witcher 3.
Wat is je budget?
rond de 1000 euro, hij mag meer of minder kosten.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Elke doordeweekse dag in de trein, er zit verder erg weinig in mijn tas dus gewicht maakt niet verschrikkelijk veel uit.
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?[b]
intel core i7 processor, het liefst zou ik er ook een disk drive op hebben.
Ik vraag me af wat jullie mij zouden aanbevelen en sta open voor suggesties,
Alvast bedankt
Hierdoor wil ik graag een laptop aanschaffen waar ik ook goed op kan gamen
Wat ga je met je laptop doen?
programma's gebruiken als photoshop, adobe flash, adobe premier en sketchup en natuurlijk gamen, het zou erg leuk zijn als ik mijn graphics op ultra kan zetten maar medium is ook prima als ultra mijn framerate te ver omlaag zou halen. graag zou ik ook wat mods kunnen installeren en hij moet wel echt nieuwe games aankunnen zoals the witcher 3.
Wat is je budget?
rond de 1000 euro, hij mag meer of minder kosten.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Elke doordeweekse dag in de trein, er zit verder erg weinig in mijn tas dus gewicht maakt niet verschrikkelijk veel uit.
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?[b]
intel core i7 processor, het liefst zou ik er ook een disk drive op hebben.
Ik vraag me af wat jullie mij zouden aanbevelen en sta open voor suggesties,
Alvast bedankt
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2015 12:06 ]