Hallo,
In September begin ik een nieuwe studie op het HBO ICT. Hiervoor heb ik een nieuwe laptop nodig, tegenwoordig heeft de Microsoft Surface ook een krachtige processor. Nu was mijn vraag wat ik het beste kan doen. een Laptop en tablet of 2 in 1?
Als ik ga voor een laptop dan koop ik er een Android tablet bij.
Wat ga je met je laptop doen? Virtuele machines draaien,Office,
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Windows/
Wil je gamen? Nee daarvoor een console:)
Video's of foto's bewerken? Nog niet
Of gewoon een beetje surfen en mailen? Ook surf en mail,facebook
Wat is je budget? tot 700 ongeveer.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 500.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? ja elke dag op school.(Ga uit van 08:30-16:00
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren Geen apple.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
deze had ik zelf al gevonden.
pricewatch: Asus Transformer Book Chi T100CHI-FG003B
pricewatch: Acer Aspire E5 55KE
pricewatch: Microsoft Surface Pro 3 Ci3, 4GB, 64GB Zilver
pricewatch: Asus Transformer Book T300CHI-FL042H
Wie kan mij helpen.
In September begin ik een nieuwe studie op het HBO ICT. Hiervoor heb ik een nieuwe laptop nodig, tegenwoordig heeft de Microsoft Surface ook een krachtige processor. Nu was mijn vraag wat ik het beste kan doen. een Laptop en tablet of 2 in 1?
Als ik ga voor een laptop dan koop ik er een Android tablet bij.
Wat ga je met je laptop doen? Virtuele machines draaien,Office,
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Windows/
Wil je gamen? Nee daarvoor een console:)
Video's of foto's bewerken? Nog niet
Of gewoon een beetje surfen en mailen? Ook surf en mail,facebook
Wat is je budget? tot 700 ongeveer.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 500.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? ja elke dag op school.(Ga uit van 08:30-16:00
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren Geen apple.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
deze had ik zelf al gevonden.
pricewatch: Asus Transformer Book Chi T100CHI-FG003B
pricewatch: Acer Aspire E5 55KE
pricewatch: Microsoft Surface Pro 3 Ci3, 4GB, 64GB Zilver
pricewatch: Asus Transformer Book T300CHI-FL042H
Wie kan mij helpen.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+