Oftewel: omdat iemands anders dochter ook liever 2 tientjes kreeg ipv een eerlijke review te schrijven, dacht de dochter van Artwido met een betrouwbaar bedrijf in zee te zijn gegaan, maar voelen ze zich nu benadeeld en onder druk gezet. En hierna is iemand anders dochter ook weer de pineut.
Vertel eens eerlijk: als iemand een review met een dergelijk verhaal op Marktplaats had gezet, had je dochter dan ook met dit bedrijf in zee gegaan? Zo ja: geen man over boord. Zo nee: dan heb je daar precies de reden waarom ze wél die review moet plaatsen - desnoods nadat ze die 2 tientjes terug gekregen heeft.
"Geen zin in gedonder" - daarvoor zíjn die reviews toch juist? Zodat je zeker weet dat je met 'n betrouwbaar bedrijf in zee gaat?
Nu snij je jezelf in de vingers - je hebt gekregen wat je verdient... Juist omdat je 't systeem niet wilt gebruiken waarvoor het bedoeld is, uit angst voor gedonder/vanwege 2 tientjes...
Echt, ik wou dat dit soort dingen óók een review op Tweakers konden krijgen. En dat we de naam van 't "bedrijf" wisten...
Schandalig, zowel van het bedrijf, als van de dochter, als van Artwido. Dat je geen rechtszaken wil voeren voor een luttel bedrag snap ik volledig. Maar geen waarheidsgetrouwe review wil schrijven voor 2 tientjes, terwijl meerdere personen hier al aangeboden hebben om dat bedrag te vergoeden als het daarom gaat... Judas-streek wat mij betreft...
Maar goed, ik ben benieuwd of ze ooit dat geld nog terug krijgt... Het spijt me, maar ik kan geen medelijden hebben als ze het nooit gaat krijgen. Iets met verdiend loon enzo.
Artwido schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 00:37:
Dat hier mensen zijn die vinden dat je de recensie moet laten staan om anderen te waarschuwen dat snap ik maar als zij verder geen nasleep wil dan moet zij dat weten.
Is haar keuze of je het daar mee eens bent of niet.
Niet helemaal: je blijft haar vader en ook dit soort dingen horen m.i. bij een goede opvoeding. Leren dat eerlijkheid belangrijk is, leren dat het goed is om ook een ander te helpen, zelfs/ook als je er zelf niets mee op schiet, beiden deel van een goede opvoeding. En juist de steun van een vader bij dergelijke zaken kan zorgen dat iemand zich zeker genoeg voelt om wel door te zetten...
[
Voor 53% gewijzigd door
Ardana op 28-05-2015 02:19
]