Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

geen verbinding meer met internet linksys wrt54g

Pagina: 1
Acties:

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:51
sinds een paar dagen is spontaan de linksys met dd-wrt gestop met internet doorgeven/ontvangen.

ik woon in een studentenstudio en uit de muur komen twee internetaansluitingen, voorheen had ik er 1 in gebruik op mijn linksys en die staat dan in verbinding met mijn pc, tablet etc. nu geeft sinds vrijdag (spontaan!) de router geen internet meer door, of hij ontvangt het niet meer.
ik gebruik de google dns (8.8.8.8 , 8.8.4.4)
connection type staat op automatic config. DHCP

ik heb mijn pc dus maar aan het andere gaatje in de muur geprikt en het internet werkt gewoon dus daar ligt het niet aan...

heb de router al 2x factory settings gezet en dat fixt het probleem ook niet.
heb de kabel al getest en die werkt naar behoren

weet iemand misschien een oplossing?

• Jeroen_ae92
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-11 14:17
Is niet per ongeluk het eerste touwtje offline gehaald? Als je de router in het 2e gaatje prikt, werkt het dan wel?

Krijgt de router eigenlijk wel een ip adres? Dat staat er namelijk niet en is redelijk essentiele informatie :-)

U+

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:51
oke thnx, heb de kabel van de pc eruit gehaald en toen gaf de kreeg de router een ip.

wss was de factory reset wel de oplossing alleen omdat ik toen ook al de pc in de muur had gestoken ging het zooitje toch niet werken.