Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik wil meer RAM omdat mijn ram vol zit met mijn muziekprojecten. Ik heb nu 2 strips van 4gb 1333 maar zit nu te twijfelen wat handig is: wil ik 2 strips van 1333 (als ik 2x 1600 stripjes erbij koop gaan die terug naar 1333 tenzij ik die van 1333 OC, toch?) erbij of moet ik ze allemaal vervangen en 4x 1600 kopen (heeft sneller tegenwoordig meerwaarde? ik meen dat er nog niet veel performanceverschil is boven de 1600 mhz).
Wat is je budget?
50-100 eu
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
maximale prijs/prestatie kwaliteit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
64 gb ssd
2tb hdd
amd 8120 CPU zambezi
8gb dual channel 1333 geheugen
Voor in de studio. ik speel heel af en toe een game maar die 8gb bottleneckt daar nog niet. ik kan wellicht ineens naar 32 gb gaan maar komende jaren denk ik niet dat meer dan 16 geen overbodige luxe gaat zijn,
Ik zoek een?
Ik wil meer RAM omdat mijn ram vol zit met mijn muziekprojecten. Ik heb nu 2 strips van 4gb 1333 maar zit nu te twijfelen wat handig is: wil ik 2 strips van 1333 (als ik 2x 1600 stripjes erbij koop gaan die terug naar 1333 tenzij ik die van 1333 OC, toch?) erbij of moet ik ze allemaal vervangen en 4x 1600 kopen (heeft sneller tegenwoordig meerwaarde? ik meen dat er nog niet veel performanceverschil is boven de 1600 mhz).
Wat is je budget?
50-100 eu
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
maximale prijs/prestatie kwaliteit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
64 gb ssd
2tb hdd
amd 8120 CPU zambezi
8gb dual channel 1333 geheugen
Voor in de studio. ik speel heel af en toe een game maar die 8gb bottleneckt daar nog niet. ik kan wellicht ineens naar 32 gb gaan maar komende jaren denk ik niet dat meer dan 16 geen overbodige luxe gaat zijn,