Beste mede-tweakers!
Na een aantal jaar een goede pc te hebben gehad is het nu tijd om wat ruimte te creeeren en toch maar overstag te gaan naar een laptopje
Het gamen is bij mij op een laag pitje gezet en als ik het doe is het een beetje casual met vrienden (Battlefield) Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het vinden van een goed model!
Wat ga je met je laptop doen?
Ik zal het gebruiken met photoshop (tekenen en foto's bewerken), een beetje modelleren en af en toe wat games (BF4 medium settings, football manager en civilization V ) Verder natuurlijk films kijken, surfen e.d.
Graag wil ik dat de laptop niet groter is dan 15,6" en dat deze een beetje robuust voelt en oogt.
SSD is geen must momenteel omdat ik nog een losse schijf van 128 gb thuis heb liggen welke ik wil gaan gebruiken voor de laptop. Er moet dus wel ruimte zijn voor een extra schijf
Wat is je budget?
Het budget zal tussen de 800 - 1000 euro liggen
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop zeker mee gaan nemen naar school maar ook gewoon op pad
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet echt een voorkeur voor merken
Ik heb zelf van Lenovo het volgende model gevondenLenovo
Na een aantal jaar een goede pc te hebben gehad is het nu tijd om wat ruimte te creeeren en toch maar overstag te gaan naar een laptopje
Wat ga je met je laptop doen?
Ik zal het gebruiken met photoshop (tekenen en foto's bewerken), een beetje modelleren en af en toe wat games (BF4 medium settings, football manager en civilization V ) Verder natuurlijk films kijken, surfen e.d.
Graag wil ik dat de laptop niet groter is dan 15,6" en dat deze een beetje robuust voelt en oogt.
SSD is geen must momenteel omdat ik nog een losse schijf van 128 gb thuis heb liggen welke ik wil gaan gebruiken voor de laptop. Er moet dus wel ruimte zijn voor een extra schijf
Wat is je budget?
Het budget zal tussen de 800 - 1000 euro liggen
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop zeker mee gaan nemen naar school maar ook gewoon op pad
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet echt een voorkeur voor merken
Ik heb zelf van Lenovo het volgende model gevondenLenovo