Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe telefoon en wel een Chinees merk:

Mlais M52-Red_note

Met android versie:

4.4.4

Ik heb hier 1 probleempje mee, en volgens mij heeft het niets te maken dat het een Chinese telefoon betreft maar heeft het met Android te maken.

Op mijn startscherm (werk met 1 startscherm) verdwijnen iedere keer maar drie icoontjes:

1010!
Classic Calculater
Translate stem Pro

Ongeacht op welke plek ik ze op mijn startscherm zet ze verdwijnen gewoon weer net zo snel van mijn scherm. Soms blijven ze een aantal uren staan, soms een dag zelfs, maar dan verdwijnen ze weer. De Apps staan er zelf wel gewoon op onder App beheer en kan ze ook dus heel makkelijk terug plaatsen.

Is het een bepaalde instelling die dit veroorzaakt?

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Mss een bug in de launcher?
Ja kan eens met een alternatieve launcher proberen, zoals Nova Launcher.
Google Play: Nova Launcher

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de super snelle reactie. Heb hem zojuist geïnstalleerd eens kijken of dit beter gaat werken.

Vind hem absoluut niet prettig werken helaas. Maar weet wel waar ik nu naar moet zoeken in ieder geval.

Heb nu dankzij jouw zoek opdracht (launcher) Everythingme gevonden. Deze ziet er goed en duidelijk uit voor mij. Het lijkt te werken de apps. Maar eventjes afwachten.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2015 15:44 ]