Hallo allemaal,
Ik heb helaas tot nu toe niet zo veel geluk gehad met de iPad Air 2. Ik heb hier twee exemplaren van gehad, waarvan beide een verkleuring in het scherm hadden. Het geld van de iPad heb ik inmiddels retour ontvangen, en ik merk dat ik een tablet mis.
Ik ben daarom op zoek naar een nieuwe tablet. Hiervoor heb ik de volgende shortlist:
iPad Air 2 (mogelijk zijn de fouten in het productieproces inmiddels aangepakt?)
iPad Mini 3
Nexus 9
Surface 3
De iPad krijgt voor mij een lichte voorkeur vanwege de goede gebruikservaring van vorige iPads. Ik sta echter wel open voor alternatieven.
Eisen die ik aan mijn tablet stel:
-minimaal 32 gb geheugen.
-mooi scherm
-In het geval van Android: een stock versie
-prettig langdurig vast kunnen houden
Voor welk gebruik:
-Algemeen browsen
-Youtube
-Hier en daar een document bewerken zonder accessoires (dus geen typecover)
-Hearthstone (en andere games) kunnen spelen.
-ebooks lezen
-Voldoende opslag om een aantal films mee te kunnen nemen (32 gb of meer)
Al dit moois voor om en nabij de €600
Alvast bedankt voor jullie adviezen!
Ik heb helaas tot nu toe niet zo veel geluk gehad met de iPad Air 2. Ik heb hier twee exemplaren van gehad, waarvan beide een verkleuring in het scherm hadden. Het geld van de iPad heb ik inmiddels retour ontvangen, en ik merk dat ik een tablet mis.
Ik ben daarom op zoek naar een nieuwe tablet. Hiervoor heb ik de volgende shortlist:
iPad Air 2 (mogelijk zijn de fouten in het productieproces inmiddels aangepakt?)
iPad Mini 3
Nexus 9
Surface 3
De iPad krijgt voor mij een lichte voorkeur vanwege de goede gebruikservaring van vorige iPads. Ik sta echter wel open voor alternatieven.
Eisen die ik aan mijn tablet stel:
-minimaal 32 gb geheugen.
-mooi scherm
-In het geval van Android: een stock versie
-prettig langdurig vast kunnen houden
Voor welk gebruik:
-Algemeen browsen
-Youtube
-Hier en daar een document bewerken zonder accessoires (dus geen typecover)
-Hearthstone (en andere games) kunnen spelen.
-ebooks lezen
-Voldoende opslag om een aantal films mee te kunnen nemen (32 gb of meer)
Al dit moois voor om en nabij de €600
Alvast bedankt voor jullie adviezen!