Trainsimulator demo?

Pagina: 1
Acties:

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:41

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Is er een demo tevinden op het net, zoja wilt gij dan zo vriendelijk zijn om een linkje te posten??

BVD

(is er geen demo te vinden dan hier graag een slotje op)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:09

Vos

AFCA

[topic=163427]

antwoord: nee
en je kan btw toch ook wel ff zoeken ??
www.fileplanet.com

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Er is geen demo voor.. Helaas

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:41

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Ok hehe tja zoeken kan....

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hmm, ik heb het nu een tijdje gespeeld, en ik moet zeggen dat het redelijk zuigt.. niet echt mooie graphics, veeeeeeel te weinig route's, treinen zijn niet echt realistich etc.. ik wacht nog wel een jaartje of 5, maybe dat ze het dan verbeterd hebben..

maar een demo, sorry ik zou niet weten :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:05
Omdat ze het spel voor de treinenfreak hebben gemaakt, die in de ogen van microsoft geen hardcore gamer is, en dus een trage PC heeft, is het spel relatief lelijk geworden. Wat me wel verbaast is dat het zo nog traag loopt (+/- 20 fps op mijn systeem).

Blijkbaar val ik niet in de groep 'treinenfreak' >:) ofwel ik geef meer geld uit aan computers dan aan modeltreintjes :)
Pagina: 1