Toon posts:

Nieuwe Pc no signal output

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb deze week een nieuwe gaming computer gekocht, maar als ik hem met mijn scherm verbind zegt hij bij elke mogelijke input "' no signal".
Als ik mijn laptop aan het scherm hang werkt het wel dus het probleem zit in de computer
weet iemand wat ik hier aan kan doen en wat het probleem kan zijn ?
onderdelen:
-msi z97 gaming 5
-msi geforce gtx 970
-asus 24 inch VG248QE
Met Vriendelijke Groet
Michiel Vanbilsen en Seppe Schoefs 8)7

Verwijderd

Topicstarter
plsssss help !!!!!
Modbreak:Nee dus :/

Je topic omhoogschoppen mag op GoT na 24 uur. Niet na 24 seconden. Dat is gewoon asociaal tegenover andere gebruikers die ook topics gelezen willen hebben :o

[ Voor 83% gewijzigd door dion_b op 25-05-2015 14:25 ]

• RockNoobster
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-01 11:14
Misschien een domme vraag, maar: heb je misschien de interne videokaart uitgezet en verbind je het scherm met het moederbord? Of andersom: staat in het BIOS de externe kaart uit (als dat al mogelijk is) en heb je daarom geen beeld?

Je kan de kaart nog even testen in een ander systeem als je denkt dat deze misschien defect is

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkop op GoT Seppe :)

Op GoT is geen vraag te simpel en eisen we ook niet dat je allerlei voorkennis hebt. Wel verwachten we dat je even de moeite doet: de moeite om uit te zoeken hoe het hier werkt, de moeite om te lezen welke hulpmiddelen voor je hebben en tenslotte de moeite om daarmee aan de slag te gaan *voor* je een topic opent.

Hier open je een topic zonder inzet (misschien heb je wel wat van tevoren zelf geprobeerd, maar dat is nergens terug te lezen), en in plaats van daar wat aan te doen schop je gelijk je topic omhoog met een tweede post waar niets zinnigs in staat.

Zo werkt het hier niet. Dit topic gaat wegens op meerdere vlakken niet de bedoeling dicht.

Om je op weg te helpen:
Het algemeen beleid #quickstart
- hoe het op dit forum werkt en hoe je een goede topicstart kunt maken.

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
- inhoudelijke guide om dit soort probleem aan te pakken.

Kom je er echt niet uit dan mag je rustig een topic aanmaken, maar dan wel eentje waaruit blijkt dat je minimaal de Quickstart uit de eerste link gevolgd hebt en ook serieus met de troubleshooter in de tweede aan de slag bent gegaan.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.