Hallo,
Ik heb een een jaar geleden ongeveer een systeem in elkaar gezet, maar nu zou ik het systeem willen upgraden. GTA V speelt bijvoorbeeld niet vlekkeloos op mijn systeem, zelfs niet op medium settings.
Welke componenten kan ik het beste aanschaffen?
Ik zoek een?2
Het maakt mij niet zo zeer uit welke onderdelen er vervangen zouden moeten worden. Het gaat mij vooral om efficiëntie (lees: zo goedkoop mogelijk het meeste eruit halen). ?
Wat is je budget?
Dit hangt sterk af van de adviezen die ik krijg, maar €350 lijkt me een goede indicatie.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeuren, als het maar compatibel is met mijn huidige systeem.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Processor: Intel Core i5 3570K Boxed
Moederbord: MSI Z77A-G45
Videokaart: MSI N660Ti PE 2GD5/OC
HDD: Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
Processorkoeling: Cooler Master Hyper 412S
Intern geheugen: Kingston HyperX PNP KHX1600C9D3P1K2/8G (8GB)
Voeding: XFX PRO650W
Doel: Ik wil spellen zoals GTA 5 vloeiend kunnen spelen op relatief hoge settings (hoeft geen ultra te zijn).
Alvast bedankt voor uw reacties!
Ik heb een een jaar geleden ongeveer een systeem in elkaar gezet, maar nu zou ik het systeem willen upgraden. GTA V speelt bijvoorbeeld niet vlekkeloos op mijn systeem, zelfs niet op medium settings.
Welke componenten kan ik het beste aanschaffen?
Ik zoek een?2
Het maakt mij niet zo zeer uit welke onderdelen er vervangen zouden moeten worden. Het gaat mij vooral om efficiëntie (lees: zo goedkoop mogelijk het meeste eruit halen). ?
Wat is je budget?
Dit hangt sterk af van de adviezen die ik krijg, maar €350 lijkt me een goede indicatie.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeuren, als het maar compatibel is met mijn huidige systeem.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Processor: Intel Core i5 3570K Boxed
Moederbord: MSI Z77A-G45
Videokaart: MSI N660Ti PE 2GD5/OC
HDD: Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
Processorkoeling: Cooler Master Hyper 412S
Intern geheugen: Kingston HyperX PNP KHX1600C9D3P1K2/8G (8GB)
Voeding: XFX PRO650W
Doel: Ik wil spellen zoals GTA 5 vloeiend kunnen spelen op relatief hoge settings (hoeft geen ultra te zijn).
Alvast bedankt voor uw reacties!