Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC wil ik alleen gebruiken voor (windows)games zoals Battlefield, GTA V etc.
Ik gebruik al een Mac Mini als HTPC en Macbook Pro voor kantoorgebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000,- tot €1250,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Windows licentie, toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb als vertrekpunt de samenstelling van 'almeerder' gekozen. Wellicht heeft iemand nog suggesties die voor mij beter zijn. Ik heb niet de wens voor SLI optie op het moederbord en ach een simpelere kast mag eventueel ook.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Puur prestatie gericht. Ik heb geen behoefte om extra uit te geven voor een fancy uiterlijk (kleine of mooie kast/kleur matchende componenten), muisstil werkstation of media zaken hiervoor heb ik de Mac's al. Een simpele zwarte kast is prima.
Betreft toekomstperspectief: ik geloof niet zo in SLI, dan upgrade ik liever de hele videokaart.
Ga je overklokken?
Nee, zodra de prestaties niet meer toereikend zijn upgrade ik de componenten. (daarom een game PC erbij ipv Mac)
* EDIT: Niet overklokbare CPU en moederbord toegevoegd
Deze PC wil ik alleen gebruiken voor (windows)games zoals Battlefield, GTA V etc.
Ik gebruik al een Mac Mini als HTPC en Macbook Pro voor kantoorgebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000,- tot €1250,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Windows licentie, toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb als vertrekpunt de samenstelling van 'almeerder' gekozen. Wellicht heeft iemand nog suggesties die voor mij beter zijn. Ik heb niet de wens voor SLI optie op het moederbord en ach een simpelere kast mag eventueel ook.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 370,95 | € 370,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 216,- | € 216,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Seasonic S12G 550W | € 81,07 | € 81,07 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.160,72 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Puur prestatie gericht. Ik heb geen behoefte om extra uit te geven voor een fancy uiterlijk (kleine of mooie kast/kleur matchende componenten), muisstil werkstation of media zaken hiervoor heb ik de Mac's al. Een simpele zwarte kast is prima.
Betreft toekomstperspectief: ik geloof niet zo in SLI, dan upgrade ik liever de hele videokaart.
Ga je overklokken?
Nee, zodra de prestaties niet meer toereikend zijn upgrade ik de componenten. (daarom een game PC erbij ipv Mac)
* EDIT: Niet overklokbare CPU en moederbord toegevoegd
[ Voor 8% gewijzigd door RVE_NL op 25-05-2015 16:31 ]