Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Exchange ActiveSync - importeren .pst-file Outlook 2013

Pagina: 1
Acties:

• Mar-co
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-10 16:59
In Outlook 2013 is het niet mogelijk mail vanuit een .pst-bestand te importeren naar een livemail/hotmailaccount noch zijn contactgroepen zichtbaar.

Googlen en deze link leert dat de hotmail-connector vervangen is door EAS en dat er wat bugs zijn, die nog opgelost moeten worden. "There are various other limitations and bugs when using an Outlook.com account in Outlook 2013. While improvements are planned, you currently have to make do with some creative workarounds".

We zijn inmiddels al ruim al twee jaar verder. Kan iemand hier iets meer over vertellen, of is dit toch gewoon toch een "producteigenschap"?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wat bedoel je met contact groepen? Mijn Outlook.com account werkt prima in outlook 2013. Ook mijn contact personen staan er allemaal netjes in, compleet met profiel foto's van Facebook.

• Mar-co
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-10 16:59
Ik bedoel groepen contacten die je maakt met de Outlook 2010-client óf online via Outlook.com die een aantal contactpersonen bevatten. Deze zijn niet zichtbaar in Outlook 2013, online wel.