[iOS/Android] Dominations

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06

[iOs/Android] DomiNations

[YouTube: https://youtu.be/cGEnmvpsR4U]

DomiNations is een nieuwe strategy game ontwikkeld door Big Huge Games. Ontwikkeld door onder andere Brian Reynolds, leaddesigner van onder andere Civilizations II en Alpha Centauri.

Kies je natie uit en leid tot ultieme overheersing door alle tijdperken van de menselijke geschiedenis. Van steentijd tot ruimtetijd! Bouw een grote stad, train je leger en domineer vijanden en wordt de overheerser van de wereld!

Mogelijkheden:
  • Kies je natie voor speciale bonussen en krachten. Je hebt de keuze uit: Brits, Romaans, Chineens, Duits, Frans, Japans en Grieks.
  • Je speelt door alle tijdperken van de menselijke geschiedenis en je kan ook gebruikmaken van de technologieën zoals cavalerie, buskruit en vliegen.
  • Kies een alliance en speel samen om vijanden over de hele wereld te verslaan.
  • Rekruut de meest machtige generalen zoals Alexander, Cleopatra en Napoleon
  • Bouw de wonderen van de wereld. Van Pyramide's tot het vrijheidsbeeld.
  • Versla de wereld in single-player campagnes.
Download het hier:
iOs Appstore: Dominations
Android Google Play: Dominations

Officiele website
DomiNations Wiki
DomiNations Forum

Ik heb geen ervaring in het maken van een mooie startpost, mocht iemand hier aan mee willen werken laat het maar weten! Zelf ga ik er ook mee verder, ik post 'm even voordat ik straks alles kwijt ben.
Ik start dit topic omdat ik de game echt heel erg tof vindt. Ik heb zelfs gewoon Clash Of Clans verwijderd erom van de week :D

[ Voor 4% gewijzigd door 0xrubennft op 25-05-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-05 16:19
Niemand die dit verder speelt? Ik vind het een stuk beter dan Clash of Clans.
Ben zelf nu bijna in de gunpowder age.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326103

ik speel het, al heb ik nogsteeds spijt van het land dat ik gekozen heb:(. hoop dat die race change komt.
zit nog in classical ofzo. log mis 1x per dag in soms 2x dus ik ga niet zo snel:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik ben het aan het installeren. Eens kijken wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-02 13:19
Kijkend naar de OP lijkt dit heel erg veel op Forge of Empires. Dit heb ik redelijk lang gespeeld en ben ook best wel ver. Maar opgeven moment vond ik het ook niet meer interessant omdat het allemaal erg traag gaat na verloop van tijd.

Ik laat dit spel dus ook links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-05 18:25
Speel hoofdzakelijk CoC met DomiNation ernaast als aanvulling. Ik vind het verdedigen en aanvallen in de laatste tot nu toe niet erg prettig spelen. Meestal wordt je van de kaart geveegd of veeg je gemakkelijk iemand van de kaart.
Het concept is leuk, maar heb het idee dat e.e.a. qua tactische mogelijkheden nog wel wat beter uitgewerkt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik kan wel een Tweakers clan ervoor starten misschien? Zit nu bij een of andere vage clan waar telkens iedereen in en uitgaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rubenk ik denk dat de meeste clans zo zijn.
ik weet wel dat voorheen mensne bugs misbruikte in een top clan en de develoeprs zei dat is goed. hierdoor hadden ze bijv 2 caravans, boederijen en een catapult meer.

maar ik sta open om naar een tweakers clan te gaan:) al zal ik wel me donated/donations stats missen. zovele meer gedonate dan ontvangen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik zie het niet zitten om dit ook te gaan spelen naast CoC. Ze hebben wat zaken goed bij elkaar gejat, maar de balans in aanval en verdediging is echt slecht.

Mogelijk dat op hogere levels het wat fijner spelen wordt (ik vind het bij elkaar harken van resources via jagen leuk bedacht, maar ook irritant... zal vast wel geautomatiseerd gaan verder in het spel?)

Hoe dan ook, één zo'n tijdrovend spel spelen vind ik wel zat, en met CoC ben ik al erg ver. Dus dit gaat er weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
Welk level en clan zit je met CoC Hoppa!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

coc heeft ook weer van een ander gejat en die ook weer etc. dit type spel bestond al ver voor de apps op telefoons op facebook etc.

ik vind deze de leukste thematisch van alle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
Mocht er een tweakers DN clan komen houd ik me aanbevolen.
Pagina: 1