[iOs/Android] DomiNations
[YouTube: https://youtu.be/cGEnmvpsR4U]DomiNations is een nieuwe strategy game ontwikkeld door Big Huge Games. Ontwikkeld door onder andere Brian Reynolds, leaddesigner van onder andere Civilizations II en Alpha Centauri.
Kies je natie uit en leid tot ultieme overheersing door alle tijdperken van de menselijke geschiedenis. Van steentijd tot ruimtetijd! Bouw een grote stad, train je leger en domineer vijanden en wordt de overheerser van de wereld!
Mogelijkheden:
- Kies je natie voor speciale bonussen en krachten. Je hebt de keuze uit: Brits, Romaans, Chineens, Duits, Frans, Japans en Grieks.
- Je speelt door alle tijdperken van de menselijke geschiedenis en je kan ook gebruikmaken van de technologieën zoals cavalerie, buskruit en vliegen.
- Kies een alliance en speel samen om vijanden over de hele wereld te verslaan.
- Rekruut de meest machtige generalen zoals Alexander, Cleopatra en Napoleon
- Bouw de wonderen van de wereld. Van Pyramide's tot het vrijheidsbeeld.
- Versla de wereld in single-player campagnes.
iOs Appstore: Dominations
Android Google Play: Dominations
Officiele website
DomiNations Wiki
DomiNations Forum
Ik heb geen ervaring in het maken van een mooie startpost, mocht iemand hier aan mee willen werken laat het maar weten! Zelf ga ik er ook mee verder, ik post 'm even voordat ik straks alles kwijt ben.
Ik start dit topic omdat ik de game echt heel erg tof vindt. Ik heb zelfs gewoon Clash Of Clans verwijderd erom van de week
[ Voor 4% gewijzigd door 0xrubennft op 25-05-2015 10:31 ]