Toon posts:

Windows 8.1 account verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijd geleden een PC overgekocht van een tweaker, waar windows 8.1 op staat. Hij heeft alles verwijderd en ik heb een nieuwe account aangemaakt. Toch probeert windows automatisch te inloggen op zijn account, die dus niet meer bestaat?

Ik kan geen optie vinden om het aan te passen, maar waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd.
Iemand een oplossing om zijn account te verwijderen en mijn persoonlijke account standaard te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Een format van de harddisk en een herinstallatie van het OS lijkt me dan de eerste optie

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Optie voor auto login: [google=windows 8 auto login] ;)
Dus AutoAdminLogon op 0 zetten.

Maar sowieso zou ik er niet willen vertrouwen dat de oude installatie is te vertrouwen (als in: foutvrij). Wel eerst checken wat de Windows key is / of die als OEM-versie automagisch wordt gehaald uit BIOS.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niet Henk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-12-2024
Een format lijkt me vrij radicaal. Je kan gewoon naar Settings -> Update and Recovery -> Recovery -> Remove everything and reinstall Windows gaan. Dan heb je een clean install, zonder dat je een CD oid nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 18:42
Heb je het volgende command al geprobeerd ?

control userpasswords2

Check even of daar het vinkje aanstaat.