Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voor een vriend van mij. Hij wil er voornamelijk office werk mee gaan doen, surfen en misschien heel af en toe een 3D-tekenprogramma gebruiken. Hij gaat er niet mee gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is € 600,-. We willen de onderdelen in de omgeving van Eindhoven bestellen en afhalen. Dus de bestelling zal waarschijnlijk bij 4launch worden geplaatst. Ik ga het systeem waarschijnlijk samen met hem in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij wil een 32'' hd tv gaan gebruiken als monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een i5/i7 processor, 8 gb geheugen en een SSD. Ik vraag me alleen af of er nog een goedkope videokaart nodig is of dat de onboard videokaart voldoende is?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau en energieverbruik zijn niet belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee.
Ik zat aan een systeem in deze richting te denken:
Het systeem is voor een vriend van mij. Hij wil er voornamelijk office werk mee gaan doen, surfen en misschien heel af en toe een 3D-tekenprogramma gebruiken. Hij gaat er niet mee gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is € 600,-. We willen de onderdelen in de omgeving van Eindhoven bestellen en afhalen. Dus de bestelling zal waarschijnlijk bij 4launch worden geplaatst. Ik ga het systeem waarschijnlijk samen met hem in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij wil een 32'' hd tv gaan gebruiken als monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een i5/i7 processor, 8 gb geheugen en een SSD. Ik vraag me alleen af of er nog een goedkope videokaart nodig is of dat de onboard videokaart voldoende is?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau en energieverbruik zijn niet belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee.
Ik zat aan een systeem in deze richting te denken:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97-D3H | € 101,49 | € 101,49 |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Window | € 82,30 | € 82,30 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,56 | € 11,56 |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 400W | € 49,01 | € 49,01 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 562,21 | |