WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Demo afspelen op tvout, opnemen op video, afspelen op tvin, opslaan als .avi
Mhhhh er moet een makkelijkere manier zijn, dat zeker
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Ze moeten zowiezo die demos es fixen.. en met een externe player komen..dat je gewoon demos in windowns kan kijken en dat je niet die hele CS moet opstarten.. en die models es fixen!
dunno
ja, die manier ken ik, maar is ook wel een beetje veel moeiteOp zondag 17 juni 2001 16:51 schreef Wilde het volgende:
Verwijderd
er is toch een externe speler voor ?
w8 dan ga ik ff zoeken....
gevonden: Geekplay kun je demo's mee afspelen zonder CS oid op te starten. gewoon door de .dem files aan te klikken gaat hij ze afspelen
dan kun je ze misschien ook wel capturen ?
gevonden: Geekplay kun je demo's mee afspelen zonder CS oid op te starten. gewoon door de .dem files aan te klikken gaat hij ze afspelen
Verwijderd
Uhm...Op zondag 17 juni 2001 18:53 schreef Death Angel het volgende:
er is toch een externe speler voor ?
gevonden: Geekplay kun je demo's mee afspelen zonder CS oid op te starten. gewoon door de .dem files aan te klikken gaat hij ze afspelendan kun je ze misschien ook wel capturen ?
ik heb Geekplay(er?) en die van mij start toch ECHT HL op..
Geekplay is er alleen maar voor zodat je een demo meteen vanuit Windows kunt opstarten door erop te dubbelklikken en zodat je niet die hele regel in je console hoeft in te typen om de demo te zien. HL wordt gewoon opgestart.
Verwijderd
Bestaan er geen converters ofzo? misschien dat je daarmee die file kan omzetten naar .avi...
iets beters kan ik ook niet verzinnen
Verwijderd
Ik heb dit ooit geweten. Het is een kwestie van je demo in een progje laden die er allemaal bitmapjes van maakt. Vanuit die plaatjes kun je er dan een filmpje van maken. Ik zal ff uitzoeken welke progjes het zijn
Dan edit ik deze post wel
Allemaal bitmapjes!?Op maandag 18 juni 2001 12:11 schreef Misthios het volgende:
Ik heb dit ooit geweten. Het is een kwestie van je demo in een progje laden die er allemaal bitmapjes van maakt. Vanuit die plaatjes kun je er dan een filmpje van maken. Ik zal ff uitzoeken welke progjes het zijnDan edit ik deze post wel
1 bitmapje is iets van 2MB en dat per frame...
Dan ben je ineens minder blij met je g-force 3
How to convert demo to avi:
http://www.adrenalinegamer.com/cgi-bin/columns/column_list.cgi?Saturn48&967666166
Tadaaa
http://www.adrenalinegamer.com/cgi-bin/columns/column_list.cgi?Saturn48&967666166
Tadaaa
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Verwijderd
zo verkloot je wel een stuk kwaliteit volgens mij , maar het is wel een manierOp zondag 17 juni 2001 16:51 schreef Wilde het volgende:
hm, jah, is idd een manier maar volgens mij krijg je dan wel hele bagger kwaliteitOp maandag 18 juni 2001 12:33 schreef Cerberus het volgende:
How to convert demo to avi:
Tadaaa
Geekplay (er)? kan iemand ff een link ernaar posten?
Kan iemand mij sowieso vertellen hoe je demo's afspeelt (en opneemt) ?
(Sorry, Newbeeee
)
(Sorry, Newbeeee
pleur de demo in je CS dir, start CS, open de console en typ: playdemo naamvandemo.dem
en dan zou die moeten gaan afspelen
en dan zou die moeten gaan afspelen
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
le-zen
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Sim-pel
Ok bedankt, en Reefer, zeik niet
Ok bedankt, en Reefer, zeik niet
Pagina: 1