Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Om te beginnen wil ik even zeggen dat ik bijna geen verstand heb van camera's, ik ben op het moment wat artikels aan het lezen, maar ik dacht ik vraag hier gelijk ook even.

Ik ben Bas, 15 jaar en heb een hobby 'Cardistry'. Dit is zeg maar kaarten heel snel door elkaar heen flourishen/schudden. (Het heeft niks te maken met Magic) Ik doe dit nu 2 jaar.

Na 2 jaar, zou ik graag een camera willen aanschaffen waarmee ik dit kan filmen, bewerken en uiteindelijk een korte compilatie kan van maken. Ik heb alleen zelf geen idee wat voor soort camera ik zou moeten aanschaffen.

Graag bij de 400/500,- euro

Hopelijk kan iemand mij helpen,

Bas

Verwijderd

Leuk man
Wat wil ?
Camera die foto en kan filmen of
Alleen een films camera

Zelf heb ik een gebruikte panasonic gf2
Je kan ook de sony nex3-5 serie gebruiken
Zet het wel op een statief en een remote

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 23:23
Welkom op het forum Bas, maar we verwachten wel eigen inzet. Lees bijvoorbeeld de volgende topics inclusief topicstart door: [starters] Ik wil een dSLR / ILC, wat nu? Deel 6 en [Aankoopadvies] Compactcamera

Dus kom met voorstellen en eisen, zodat wij je beter kunnen helpen.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Volgens mij is het gaaf om op zoek te gaan naar een camera die veel frames per seconde video schiet. Hiermee kan je slowmotion effect creëren!

Ik denk dat je dan minimaal moet mikken op 120fps. Het liefst ook nog in hoge kwaliteit, maar waarschijnlijk kom je uit op 720p

Misschien een gek voorstel, maar is een GoPro 4 (black) een goed idee? Goede kwaliteit en redelijk idiot proof. Die schiet 120fps op 1080p. Let wel op goed licht anders blijft er weinig aan kwaliteit over!

Succes!