Omdat mijn nexus 5 de aanraking met water (of mijn droogpoging daarna) iet overleeft lijkt hebben (hij wil niet meer laden), vrees ik dat hem moet vervangen. Garantie is geen optie, eigen schuld.
Ik zoek een?
Een smartphone dus. Ik ben zelf nu een nexus 5 gewend en was erg tevreden hierover. Goed scherm, goede resolutie, deed alles wat ik wilde. Wilde er nog eigenlijk een jaartje of 2 mee doen.
Wat is je budget?
300??
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als smartphone. Geen "zware" spellen of veel youtube kijken, Wat wel
- 1 exchange account en 5 gmail account
- Dus veel mail gebruik
- Veel agende gebruik
- Veel mail / whatsapp gebruik
- veel gebruik van fototoestel
- wekker
- calorieen teller (myfitnesspal) en garminconnect (BT4 noodzakelijk).
- veel nieuwslezen (nos, nu, trouw)
- Ds note, ds video,
Wat heb je zelf al gevonden?
Kan eigenlijk weinig vinden dat er op lijkt met stock android. Moto G is wellicht een optie? Maar die heeft een lagere resolutie. Dus? Tja? Moto X loopt wel weer behoorlijk in de cijfers als prijs. Wel vind ik stock android erg fijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zit er aan te denken om tijdelijk een Moto E te kopen en in de tussentijd te gaan zoeken of mijn nexus 5 nog gefixed kan worden. Vraag me dat ernstig af, gok dat het moederbord naar de klote is. Twijfel ook of ik de onderzoekskosten nog wel moet maken.
Ik zoek een?
Een smartphone dus. Ik ben zelf nu een nexus 5 gewend en was erg tevreden hierover. Goed scherm, goede resolutie, deed alles wat ik wilde. Wilde er nog eigenlijk een jaartje of 2 mee doen.
Wat is je budget?
300??
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als smartphone. Geen "zware" spellen of veel youtube kijken, Wat wel
- 1 exchange account en 5 gmail account
- Dus veel mail gebruik
- Veel agende gebruik
- Veel mail / whatsapp gebruik
- veel gebruik van fototoestel
- wekker
- calorieen teller (myfitnesspal) en garminconnect (BT4 noodzakelijk).
- veel nieuwslezen (nos, nu, trouw)
- Ds note, ds video,
Wat heb je zelf al gevonden?
Kan eigenlijk weinig vinden dat er op lijkt met stock android. Moto G is wellicht een optie? Maar die heeft een lagere resolutie. Dus? Tja? Moto X loopt wel weer behoorlijk in de cijfers als prijs. Wel vind ik stock android erg fijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zit er aan te denken om tijdelijk een Moto E te kopen en in de tussentijd te gaan zoeken of mijn nexus 5 nog gefixed kan worden. Vraag me dat ernstig af, gok dat het moederbord naar de klote is. Twijfel ook of ik de onderzoekskosten nog wel moet maken.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......