Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 max. Als er iets beter is voor iets meer, dan is dat geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Samsung S24B150 monitor
- VPRO V300 muis
- Western Digital WD20EARX-00PASB0 2TB HDD
- Windows 8.1
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik gebruik veel ruimte of mijn harde schijven. Hoe meer, hoe beter. Maar voor het begin hoef ik niet veel te hebben. Ik game op 1 scherm met een resolutie van 1920x1080. Als ik spellen goed kan spelen op 60 FPS, dan is het voor mij genoeg. Hoe meer grafisch, hoe beter het is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Met de Samsung EVO SSD heb ik al goede ervaring mee en zelf hoor ik er ook goede verhalen van. Met HDD's hoor ik slecht over Seagate, maar zelf geen slechte ervaring van gehad.
Verder voor processor en de grafische kaart heb ik de beste ervaring gehad met Intel en Nvidia. Met AMD en ATI wat minder.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen eisen/wensen. Als het maar goed werkt.
Ga je overklokken?
Op het moment heb ik geen intresse om te gaan overklokken. Maar als er meer van games wordt ge-eisd, dan zal ik hier wel voor kiezen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Welke vragen heb je hier nog over?
Op dit moment alleen feedback over mijn gekozen build
Voornamelijk gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 max. Als er iets beter is voor iets meer, dan is dat geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Samsung S24B150 monitor
- VPRO V300 muis
- Western Digital WD20EARX-00PASB0 2TB HDD
- Windows 8.1
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik gebruik veel ruimte of mijn harde schijven. Hoe meer, hoe beter. Maar voor het begin hoef ik niet veel te hebben. Ik game op 1 scherm met een resolutie van 1920x1080. Als ik spellen goed kan spelen op 60 FPS, dan is het voor mij genoeg. Hoe meer grafisch, hoe beter het is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Met de Samsung EVO SSD heb ik al goede ervaring mee en zelf hoor ik er ook goede verhalen van. Met HDD's hoor ik slecht over Seagate, maar zelf geen slechte ervaring van gehad.
Verder voor processor en de grafische kaart heb ik de beste ervaring gehad met Intel en Nvidia. Met AMD en ATI wat minder.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen eisen/wensen. Als het maar goed werkt.
Ga je overklokken?
Op het moment heb ik geen intresse om te gaan overklokken. Maar als er meer van games wordt ge-eisd, dan zal ik hier wel voor kiezen.
Wat heb je zelf al gevonden?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 344,95 | € 344,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5 | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 369,95 | € 369,95 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD30EFRX, 3TB | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 452 | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Corsair RM650 | € 113,- | € 113,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 100,66 | € 100,66 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.312,36 | |