Toon posts:

1800x1080 resolutie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pricewatch: Epson EH-TW5100

Ik zoek een nieuwe Full-HD beamer maar deze hoort 1920x1080 te hebben volgens de specificaties van Epson ik denk dat het een typfoutje is? Anders zou het namelijk de goedkoopste Full-HD beamer zijn die te koop is en ik wil hem graag voor het gamen en het schijnt een gaming 3d beamer te zijn. Ik heb niet heel veel verstand van beamers maar voor het geld lijkt mij het ideaal en goedkoper dan een grootte tv. Want ik heb ook nog niet echt Ultra HD of 4K nodig. Maar misschien zijn gaming beamers een keer iets voor een Tweakers Review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:01
Kijk eens rond bij wat de sites aangeven in de specificaties. Afute geeft iig 1920*1080 aan.

Verder geen idee of kennis van beamers. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat is nu je vraag precies? Als je denkt dat de specs in de PW verkeerd zijn, kun je die melden via de link onderaan de productspecificaties: http://tweakers.net/pricewatch/improve/446995.
Voor de rest can je post zijn ander fora bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah oké ik wist niet dat dat kon zeg maar ik had wel even gekeken maar kon het knopje niet echt vinden. Ik zal ook nog even een topic posten in een ander forum. Ik heb trouwens de specificaties verbeterd maar ik had er niet echt een opmerking bijgezet maar ik neem aan dat het wel duidelijk is zo? Ik zat op me telefoon dus ik had nog niet echt zin om te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:01:
Ah oké ik wist niet dat dat kon zeg maar ik had wel even gekeken maar kon het knopje niet echt vinden. Ik zal ook nog even een topic posten in een ander forum. Ik heb trouwens de specificaties verbeterd maar ik had er niet echt een opmerking bijgezet maar ik neem aan dat het wel duidelijk is zo? Ik zat op me telefoon dus ik had nog niet echt zin om te typen.
Blijkbaar was het duidelijk genoeg, want mijn collega heeft het gisteren aangepast :)