Hallo,
Ik heb zo'n 2-3 weken geleden een nieuwe videokaart in mijn bezit, de MSI GTX 970.
Ik heb hem netjes geïnstalleerd en verder niks mee gedaan (geen OC dus).
Wanneer ik in een spel zit zoals bijvoorbeeld Tera Online of Rust, gaan beide beeldschermen ineens op zwart en komt er te staan dat er geen input is. Dan na 7-10 seconden herstart mijn computer.
Het uitvallen gebeurt niet vaak, maar 1x is al meer dan genoeg.
Ik heb in het logboek gekeken van de pc en er staat alleen Kernel-Power foutmeldingen hierover.
Ook heb ik de nieuwste drivers voor de kaart, ik heb ook geprobeerd de vorige drivers te gebruiken maar hier krijg ik nog steeds hetzelfde probleem..
Het lijkt me zelf niet aan de voeding te liggen, ik denk dat 850W hier wel genoeg moet zijn.. Maar ik ben dan ook zeker geen expert.
PC:
CPU: AMD FX-6100
Videokaart: MSI GTX 970 (GAMING)
Moederbord: Gigabyte GA-990FXA-UD3 AMD 990FX
Harde schijf: Western Digital Harddisk 3.5" 1TB, SATA600, WD1002FAEX
SSD: OCZ SSD 2.5" Vertex 3
RAM: 2x Kingston HyperX 4gb
Voeding: Cooler Master Voeding Silent Pro M 850W
Behuizing: Cooler Master HAF X
Als jullie verder vragen hebben zal ik deze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden
Alvast bedankt!
Ik heb zo'n 2-3 weken geleden een nieuwe videokaart in mijn bezit, de MSI GTX 970.
Ik heb hem netjes geïnstalleerd en verder niks mee gedaan (geen OC dus).
Wanneer ik in een spel zit zoals bijvoorbeeld Tera Online of Rust, gaan beide beeldschermen ineens op zwart en komt er te staan dat er geen input is. Dan na 7-10 seconden herstart mijn computer.
Het uitvallen gebeurt niet vaak, maar 1x is al meer dan genoeg.
Ik heb in het logboek gekeken van de pc en er staat alleen Kernel-Power foutmeldingen hierover.
Ook heb ik de nieuwste drivers voor de kaart, ik heb ook geprobeerd de vorige drivers te gebruiken maar hier krijg ik nog steeds hetzelfde probleem..
Het lijkt me zelf niet aan de voeding te liggen, ik denk dat 850W hier wel genoeg moet zijn.. Maar ik ben dan ook zeker geen expert.
PC:
CPU: AMD FX-6100
Videokaart: MSI GTX 970 (GAMING)
Moederbord: Gigabyte GA-990FXA-UD3 AMD 990FX
Harde schijf: Western Digital Harddisk 3.5" 1TB, SATA600, WD1002FAEX
SSD: OCZ SSD 2.5" Vertex 3
RAM: 2x Kingston HyperX 4gb
Voeding: Cooler Master Voeding Silent Pro M 850W
Behuizing: Cooler Master HAF X
Als jullie verder vragen hebben zal ik deze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden
Alvast bedankt!