Coda 2.5 met (studenten)korting?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcotd
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-06 10:17
Hallo Tweakers!

Zijn er hier mensen die Coda 2 of 2.5 hebben gekocht met korting, of met een speciale studentenprijs?

Ik twijfel om over te stappen maar ik lees op internet veel verschillende dingen over verschillende prijzen, zo wordt regelmatig $79 genoemd, en ik heb ook een aantal keer gelezen over een 50% discount die ze een lange tijd terug hadden, dus dan ben ik wel benieuwd of er (studenten)korting is, en zoja, voor hoeveel?

Ik heb Panic al gemaild met de vraag maar ik krijg hier (nog) geen reactie op na enkele dagen, komt dat vaker voor?

Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaPPa03
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-09 08:38
Coda is gaaf maar niet beter dan Brackets dat nu uit is. En die is gratis. Bovendien kun je het natuurlijk altijd *********, zeker als je student bent. Maar zoals gezegd. Coda is niet de enige optie. En Coda is nogal crash gevoelig de laatste tijd.

Flight & Race simulation Discord // Mijn YouTube kanaal / Subscribe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:23

muhda

Time & Space traveler

Ik heb Coda 2.0 gekocht bij introductie. De prijs was toen 49 euro voor de eerste dag.
Om de zoveel tijd geeft panic een algemene discount (meetal bij een grote nieuwe release)

Ik moet zeggen dat Coda nu (beetje) achterhaalt is. Voor updates nemen ze hun tijd en nieuwe functies werken niet altijd lekker.

Brackets (van opensource Adobe) Atom (van Github) zijn prima alternatieven en gratis.

[ Voor 11% gewijzigd door muhda op 26-05-2015 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcotd
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-06 10:17
Dat begrijp ik, heb Coda nu enkele dagen geprobeerd in de trial en ik vind het best wel fijn werken, ook het real-time kunnen editen via ftp etc vindt ik fijne toevoegingen, en zover ik kan zien hebben Brackets en Atom dit (nog) niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaPPa03
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-09 08:38
marcotd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:18:
Dat begrijp ik, heb Coda nu enkele dagen geprobeerd in de trial en ik vind het best wel fijn werken, ook het real-time kunnen editen via ftp etc vindt ik fijne toevoegingen, en zover ik kan zien hebben Brackets en Atom dit (nog) niet..
Real-time bewerken van een site wil je alleen in noodgevallen doen uiteraard wanneer het om een live website gaat. Echter hebben veel FTP clients een optie om een bestand te bewerken. Selecteer jouw text-editor als standaard en je kunt iedere text-editor gebruiken om bestanden aan te passen op een FTP server.

Dit is een FTP client die je bestanden laat aanpassen met programma naar keuze.

Daarnaast hebben Brackets en Sublime Text enorm veel plugin-ins om je text-editor aan te passen naar jouw smaak. FTP ondersteuning kun je via die weg vinden. Waarbij Brackets een ingebouwde plugin-in beheer heeft waardoor je kunt zoeken, installeren en verwijderen on no-time.

Flight & Race simulation Discord // Mijn YouTube kanaal / Subscribe