Toon posts:

ADSL in Hoofddorp. Tja. OFFICIEEL wel...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje uit nieuwsgierigheid (mij maakt het niet uit, want ik heb lekker kabel :P ), maar...

OFFICIEEL is ADSL na maanden uitstel nu eindelijk beschikbaar in (in elk geval DELEN van) Hoofddorp. Met de klemtoon op "OFFICIEEL"... Ik ken namelijk een aantal mensen die het hebben aangevraagd... Maar tot nu toe heb ik nog NERGENS gehoord van ook maar IEMAND die het thuis al heeft.

Wat ik had verstaan is dat er ergens een storing zit in de wijkcentrale hier. Hoe staat het er nu voor, vraag ik me eigenlijk af. Zoveel mensen die erom staan te SPRINGEN, die jaren lang braaf hun tikjes aan KPN betaalden, en desondanks zo trouw bleven dat ze geen kabelabonnement namen zodra het eind 2000 hier beschikbaar kwam... En dan nog zo behandeld worden door KPN...

Ik bedoel... Een "storinkje" in een wijkcentrale... Hoe lang hebben ze nou nodig om zoiets op te lossen?

En dan NOG een vraag: weet iemand hoe het staat met de concurrerende ADSL aanbieders en hun plannen voor een roll-out in de Haarlemmermeer? Cistron, BabyXL, Versapoint, etc.

Oh well... Maar als IEMAND hier meer over weet, dan hoor ik het graag.

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Kid Buu

Huh, Pietje?

Quicknet heeft 64 kbit/s upstream en 512 kbit/sec downstream, dus om nou te zeggen lekker kabel.............

edit:

Ik bedoel, dan is mxstream extra 2 keer zo snel dus dan kun je beter dat nemen.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 08:45
Mxstream kost extra kost wel zo'n 175 piek in de maand. Dat is wel erg veel geld.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op zondag 17 juni 2001 16:53 schreef djmartyn het volgende:
Mxstream kost extra kost wel zo'n 175 piek in de maand. Dat is wel erg veel geld.
:? neem je toch Basic?

• Kid Buu
  • Nu online

Kid Buu

Huh, Pietje?

Op zondag 17 juni 2001 16:56 schreef Metalium- het volgende:

[..]

:? neem je toch Basic?
Dat kan, maar dat gaat even snel wat ie nu heeft.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Verwijderd

Topicstarter
(Ik ben wel aan het klooien met die edits, he?)

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ff on-topic alsjeblieft...

Met dat "lekker kabel" bedoelde ik in hoeverre ik erop vooruit was gegaan t.o.v. 56k/ISDN. En in vergelijking daarmee is het nog altijd een verademing, zowel wat snelheid als portomonnee betreft. :) In inderderdaad, zoals Perfect_Cell al zei, zelfde snelheden, althans op papier, t.o.v. van MxStream basic.

En als ik op ADSL overstap, dan doe ik dat pas als Cistron in Hoofddorp ADSL gaat aanbieden... (Hoor ik daar Nelson van de Simpsons niet keihard "HA-HA!!!" roepen? |:( )

Maar goed... ADSL in Hoofddorp... Daar ging deze topic over.

• Kid Buu
  • Nu online

Kid Buu

Huh, Pietje?

Op zondag 17 juni 2001 17:03 schreef motown het volgende:
Mensen, ff on-topic alsjeblieft...

(Met dat "lekker kabel" bedoelde ik in hoeverre ik erop vooruit was gegaan t.o.v. 56k/ISDN. En in vergelijking daarmee is het nog altijd een verademing, zowel wat snelheid als portomonnee betreft. :) )

Maar goed... ADSL in Hoofddorp... Daar ging deze topic over.
I c, kan nog herinneren dat Yannick een telefoonrekening van over de 1000 had >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 17:06 schreef Perfect_Cell het volgende:

[..]

I c, kan nog herinneren dat Yannick een telefoonrekening van over de 1000 had >:)
Heheh... Zodra Yannick overstapt op ADSL is dat goed nieuws voor mij: More bandwidth for me! :9~

(Mijn vorige reply die jij quootte heb ik inmiddels aangepast.)
Pagina: 1