Haha ... ja volgens mij is het ook Peltjee. Net zoals bij skoezie ... "Mijnheer, ik zou graag een S-C-S-I schijf hebben" ... iedereen in de winkel: "HAHAHAHAAAA".
Peltjee ja, was een franse dude die het "bed8" heeft
Heb ik er nog eentje: router = roeter of rauter?
Heb ik er nog eentje: router = roeter of rauter?
Verwijderd
Router, spreek uit: Roetee.
Component genaamd naar de franse uitvinder ingenieur Jacques Router (Paris, 1933-1998).
Component genaamd naar de franse uitvinder ingenieur Jacques Router (Paris, 1933-1998).
Ja, ik heb nog nooit gehoord van roetee
Don't You stare there, Operate!
Hmmm, ik dacht router altijd werd uitgesproken als slaapzak, maar dan met een 'stomme' P. Ik leer hier elke dag wat nieuws.
Laterz,
Dennet aka "Suzie Q".
Laterz,
Dennet aka "Suzie Q".
Peltjee ja.. heheh, altijd lastig 
En volgens mij is het toch gewoon de engelse uitspraak van router? Dus: roeter, met de engelse R.. right?
En volgens mij is het toch gewoon de engelse uitspraak van router? Dus: roeter, met de engelse R.. right?
Verwijderd
Nee, het is toch echt Roetee, hoor. Ik heb het onlangs nog gehoord, dat verhaal over die franse ingenieur. Het was tijdens een IT-symposium aan de Universiteit van Harderwijk, in een lezing van Prof. Dr. Ir. A. Staartjes. En die zal het wel weten toch?
(hehehe
)
(hehehe
Verwijderd
Rauter en roeter kan allebei. Het ene is Engels, het andere is Amerikaans. Ik vind rauter op zich een beetje suf, ik zeg toch lekker roeter.
Verwijderd
Cookie: ROFLOL!
Ik blijf bij "rauter" en zo hoor ik het ook iedereen zeggen (die er een beetje verstand van hebben)
oh en ff ontopic: tis idd "peltjee"
Ik blijf bij "rauter" en zo hoor ik het ook iedereen zeggen (die er een beetje verstand van hebben)
oh en ff ontopic: tis idd "peltjee"
OK, sorry had ik het mis... 
- Roetee
- Peltjee
Fuck dat rijmt! Ha! That's the word!
*kuch* Sorry ik flipte ff.. :
- Roetee
- Peltjee
Fuck dat rijmt! Ha! That's the word!
*kuch* Sorry ik flipte ff.. :
Ben ik het helemaal mee eens!Ik blijf bij "rauter" en zo hoor ik het ook iedereen zeggen (die er een beetje verstand van hebben)
Don't You stare there, Operate!
Pagina: 1