Toon posts:

Advies welke speakers te kopen ter vervanging Harman Kardon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste medeforummers,

ik ben op zoek naar een 2.0 speakerset te vervanging van mijn harman kardon speakers van de home cinema set. er is 1 speaker kapot gegaan.

Mijn budget is rond de 100 euro. niet veel meer in ieder geval

[Set wordt vrij algemeen gebruikt, er worden films op gekeken maar er wordt ook muziek op beluisterd.

Ik heb de 2.0 set van Boston Accoustics gezien (de A25 set), maar zou graag wat meningen van jullie kant willen over dit soort merken (ben er niet zo mee bekend)

mijn vraag is voornamelijk, welke speakers er goed geschikt zijn om de harman kardons van mijn 2.1 set te vervangen. De harman Kardon subwoofer is nog goed, en alles is aangesloten op een Denon AVR X-1000 versterker.

Alvast bedankt voor het meedenken!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een Dali Zensor 1... wel wat duurder maar zeker de moeite waard. De A25 is ok maar niet heel bijzonder. Ga anders zelf eens luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:23

mr.paaJ

generatie cmd+z

Zelf luisteren is zeker heel verhelderend (best kans dat je toch wat extra budget vindt ;) ), maar een paar A25 kun je zonder veel risico neerzetten als je van een HK 2.1 setje komt.

Een set A25 of Zensor1 is wel een stuk groter (relatief) dan de HK satellieten, houdt daar rekening mee.

[ Voor 22% gewijzigd door mr.paaJ op 25-05-2015 00:22 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga toch maar ergens luisteren naar deze speakers voordat ik iets aan ga schaffen. Zijn er goede audio speciaalzaken die deze merken verkopen in brabant? (omgeving Den Bosch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn de Edifier studio 980T overigens veel minder dan deze eerste 2 genoemde opties of zouden deze de HK's ook wel kunnen vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is niet de bedoeling om je post te kicken binnen 24 uur. Wanneer je iets wil toevoegen of wijzigen, kun je de "wijzig"-knop gebruiken.
Pagina: 1