Ik word gek van deze router en dan voornamelijk de wifi. Deze vind ik erg slecht, het is net een kaars die langzaam aan het doven is. Ik heb hem ook op andere plekken in huis geplaatst maar niets mag helpen. Voor de TP Link is een modem Cisco EPC3925 modem/router van Ziggo geplaatst.
Na aanschaf vorig jaar had ik een nette 30Mbps download maar het wordt steeds minder en minder, download 2,5 tot 5 Mbps met een upload van 12 Mbps (upload hoger dan download?!). Met "Speedtest" zwabbert het signaal als een gek van links naar rechts. Ik ben niet echt ervaren op het gebied van routers maar na een beetje lezen op internet ben ik aan de gang gegaan met DD-WRT, helaas geen verschil. Nu wil ik wil deze firmware graag weer verwijderen maar dat lukt me voor
geen meter
. Ik hoop ik dat er iemand is die mij kan helpen met mijn wifi probleem en hoe ik de DD WRT weer kan verwijderen. Heb via internet een aantal verwijderings tips geprobeerd, helaas zonder resultaat.
Na aanschaf vorig jaar had ik een nette 30Mbps download maar het wordt steeds minder en minder, download 2,5 tot 5 Mbps met een upload van 12 Mbps (upload hoger dan download?!). Met "Speedtest" zwabbert het signaal als een gek van links naar rechts. Ik ben niet echt ervaren op het gebied van routers maar na een beetje lezen op internet ben ik aan de gang gegaan met DD-WRT, helaas geen verschil. Nu wil ik wil deze firmware graag weer verwijderen maar dat lukt me voor
geen meter
[ Voor 17% gewijzigd door barrie op 24-05-2015 12:51 ]