Ik ben ook zoek naar een lekkere mooie bluetooth speaker voor het draadloos streamen vanaf mijn laptop/tablet/telefoon. Vandaag ging ik langs de MM en zag ik wat Peaq speakers in de uitverkoop ; met name de pnb 300/700. Reviews ervan zijn eigenlijk niet te vinden (alleen in het Duits wellicht). Mijn vraag dus ; is iemand in het bezit van een dergelijke speaker van Peaq en is het de 160 eu (voor het 700 model) waard? Bvd
Verwijderd
Ik snap niet ?
Ik kijk nu bij de MM
Waarom zal je een niet bekende merk gaan terwijl je voor dat bedrag ook
Sony
Bose
Philips
Tdk
Kan nemen voor het zelfde bedrag
Ik kijk nu bij de MM
Waarom zal je een niet bekende merk gaan terwijl je voor dat bedrag ook
Sony
Bose
Philips
Tdk
Kan nemen voor het zelfde bedrag
Omdat je voor dat bedrag niet een dergelijk formaat speaker hebt. (: (Bluetooth, +formaat)
Mijn broertje heeft nu zo'n speaker mee naar Mali en die is er wel tevreden over, hij is dan niet heel erg kritisch op de kwaliteit maar als het niets was dan had hij wel een ander gehaald. Er komt iig best wel een fors geluid uit...
Het is het huismerk van MM wat ze enigszins als een 'luxe' betaalbaar merk hebben geintroduceerd, het zal daarom zeker niet slecht zijn, maar je moet ook geen Bose kwaliteit verwachten. Maar je kan het ding gewoon testen in de winkel... leg je eigen oren even te luisteren
Het is het huismerk van MM wat ze enigszins als een 'luxe' betaalbaar merk hebben geintroduceerd, het zal daarom zeker niet slecht zijn, maar je moet ook geen Bose kwaliteit verwachten. Maar je kan het ding gewoon testen in de winkel... leg je eigen oren even te luisteren
Begrijp ik het nu goed dat je wel bij de MM bent geweest, de speaker(s) hebt gezien en niet hebt geluisterd? Dat is dan wel jammer, want hoe moeten wij nu bepalen of jij dit mooi geluid vindt?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Kan je niet een link neer zetten van die speakers ?Wouter lucassen schreef op zondag 24 mei 2015 @ 02:41:
Omdat je voor dat bedrag niet een dergelijk formaat speaker hebt. (: (Bluetooth, +formaat)
Ik kan ze zo niet vinden
Verder groot wilt niet zeggen dat het beter is
Ik kan ze op de webshop ook zo een twee drie niet vinden helaas. Uiteraard heb ik ze wel aangehad. Kan geen goede mening vormen omdat ik in de mediamarkt zowel kwa geluid en tijd geen goede ervaring heb. De 400 leek me wat beperkt kwa volume in ieder geval. De 700 was ik best van onder de indruk. Echter, zou fijn zijn als iemand in het bezit is van deze speaker voor een wat langere tijd. Ben een totale aap wat audio betreft dus ik zal vast niet super kieskeurig zijn. Ik zoek dus een degelijke betaalbare speaker waarmee ik draadloos muziek kan streamen vanaf mijn laptop/tablet etc. (200 +/-)
Een Sonos Play:1 is nog geen tweehonderd, die staan bekend om het geluid... daar zal je geld niet slecht aan besteed zijn.
De Sonos apparatuur staan bekend om de kwaliteit, ze scoren ook vrijwel altijd hoog in reviews. Plus dat 12 gebruikersreviews het apparaat 4,5 sterren van de 5 geven... dat is toch ook wel een goede indicatie. Nadeeltje is wel dat je Sonos connect nodig hebt als je het apparaat met 'vreemde' apparatuur wil laten samenwerken.
pricewatch: Bose SoundLink Mini Bluetooth luidspreker
Werkt ook erg goed, iets minder mogelijkheden dan de Sonos maar ook een uitstekend geluid.
pricewatch: Bose SoundLink Mini Bluetooth luidspreker
Werkt ook erg goed, iets minder mogelijkheden dan de Sonos maar ook een uitstekend geluid.
En waar moet ik aan denken als je het hebt over "vreemde apparaten". Is verder 1 Sonos genoeg om een kleine woonkamer mee te vullen?(:
Verwijderd
Je kan ook een Bluetooth modeulen kopen en die op je huidige versterker aansluiten
Dat heb ik ook gedaan namelijk
Dat heb ik ook gedaan namelijk
Apparaten die niet van Sonos zijn en je wel zou willen aansluiten... zoals Apple Airplay e.d. De Sonos apparaten zijn heel erg geschikt voor de kleine woonkamer. Het maakt de Sonos eigenlijk multifunctioneler... het is niet perse nodig als je alleen maar draadloos connect.Wouter lucassen schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:45:
En waar moet ik aan denken als je het hebt over "vreemde apparaten". Is verder 1 Sonos genoeg om een kleine woonkamer mee te vullen?(:
En wat hierboven wordt gezegd, je kan het ook anders benaderen door je apparatuur uit te rusten met een bluetooth dongle... is ook een stuk goedkoper.
Bekijk het anders zelf allemaal even
http://www.sonos.com/nl-nl/shop/products/play1
http://www.sonos.com/nl-nl/shop/products/connect
[ Voor 12% gewijzigd door MicGlou op 25-05-2015 12:06 ]
Mediamarkt bundelt toevallig op dit moment twee Sonos play 1 voor 349 euro
verleidelijk maar nog maar even sparen dan(:
Pagina: 1