Beste medetweakers,
Ik kreeg vandaag onderstaand mail. Ik heb geen wijziging aangevraagd van de houdernaam en wat is Registrar.eu voor een bedrijf? Deze is gevestigd in Rotterdam, maar ik ken ze nergens van. Is het uberhaupt mogelijk om een wijziging van houdernaam door te voeren als je zelf niet de houder van het domein bent? Ik post hierbij een kopie van de e-mail wat ik recent ontvangen heb:
Ik kreeg vandaag onderstaand mail. Ik heb geen wijziging aangevraagd van de houdernaam en wat is Registrar.eu voor een bedrijf? Deze is gevestigd in Rotterdam, maar ik ken ze nergens van. Is het uberhaupt mogelijk om een wijziging van houdernaam door te voeren als je zelf niet de houder van het domein bent? Ik post hierbij een kopie van de e-mail wat ik recent ontvangen heb:
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
Hash: SHA1
- - English version of this message below -
Geachte heer, mevrouw,
U ontvangt dit bericht als voormalig houder van de domeinnaam [domeinnaam.nl]
Registrar Registrar.eu heeft voor uw domeinnaam [domeinnaam.nl] een wijziging van de houdernaam aangevraagd. Deze aanvraag is door SIDN verwerkt. In de Whois op www.sidn.nl kunt u zien wie de nieuwe houder is.
Indien u van mening bent, dat deze wijziging ten onrechte is uitgevoerd, kunt u hiertegen bezwaar aantekenen.
Wij verzoeken u dan contact op te nemen met de organisatie waar uw domeinnaam is ondergebracht: Registrar.eu
Met vriendelijke groet,
SIDN
DIT E-MAIL ADRES SVP NIET GEBRUIKEN. U kunt uw vragen en opmerkingen sturen naar: support@sidn.nl.
Monkey business: pay peanuts, get monkeys