Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptop voor casual world of warcraft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik hoop hier wat advies te kunnen krijgen over een laptop die we willen kopen om ons oude barrel te vervangen. Het budget is laag maar we willen niet high end gamen. Het gaat vooral om WoW, internetten, mailen ,office en mischien eens een wat ouder spel dus het hoeft geen zware game laptop te zijn.

Wat ga je met je laptop doen?
het gaat om een laptop waar we WoW op kunnen spelen hoeft niet op hoge instellingen als het maar soepel gaat en verder wat surfen youtube en words

Wat is je budget?
450 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee, het is vooral voor gebruik thuis.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
we kunnen deze laptop kopen nieuw voor 450 euro.

pricewatch: Acer Aspire E5-572G-38NM

Maar aangezien we er zelf bar weinig verstand van hebben toch even hier vragen of dit een oke keuze is. Na zelf op google rondgespeurd te hebben zou het hier wel redelijk op moeten kunnen draaien?

Ik hoop dat jullie hier je mening over willen geven.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
Lijkt me echt wel het maximale wat je met dit budget haalt. Een dedicated gpu en fhd. (Geen ips maar toch). Prima laptop voor die prijs. Je kunt er later altijd een ssd bijplaatsen.

[ Voor 14% gewijzigd door WouterL op 23-05-2015 21:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dus wat we er mee willen zou hiermee wel goed moeten kunnen. Bedankt voor je reactie :-)