Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem gamen. Vooral spellen zoals Total War, The Witcher series en Pillars of Ethernity
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 800 euro kosten, ik heb wel wat speling
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik kan nog wat spul uit mijn oude PC slopen, zoals een harde schijf, cd speler en kaartlezer. De rest is niet meer bruikbaar
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb in mijn lijstje een videokaart toegevoegd, maar ik weet niet of dit de juiste is voor de zwaardere spellen. Ik kan niet vinden of mijn moederbord up to date is met de processor? Misschien een bios update zo nodig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet verbonden aan merken, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar de A merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem mag wel wat geluid maken, maar liever zo min mogelijk. Zuinig is ook fijn.
Ga je overklokken?
Misschien mijn videokaart indien mogelijk, maar mijn processor niet.
Ik wil met dit systeem gamen. Vooral spellen zoals Total War, The Witcher series en Pillars of Ethernity
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 800 euro kosten, ik heb wel wat speling
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik kan nog wat spul uit mijn oude PC slopen, zoals een harde schijf, cd speler en kaartlezer. De rest is niet meer bruikbaar
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb in mijn lijstje een videokaart toegevoegd, maar ik weet niet of dit de juiste is voor de zwaardere spellen. Ik kan niet vinden of mijn moederbord up to date is met de processor? Misschien een bios update zo nodig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet verbonden aan merken, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar de A merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem mag wel wat geluid maken, maar liever zo min mogelijk. Zuinig is ook fijn.
Ga je overklokken?
Misschien mijn videokaart indien mogelijk, maar mijn processor niet.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 210,95 | € 210,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding) | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 68,97 | € 68,97 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 840,57 | |